Gravatar

#1 Castanea 12 år siden

http://www.cigarettespedia.com/index.php/Gauloises...

Er der nogen, som kender en europæisk webshop eller et sted i Aarhus, hvor disse kan erhverves?
Gravatar

#2 davenport 12 år siden

Havde en tysk kæreste for små 18 år siden der røg Gauloises, men mener ikke hun kunne få dem andre steder end i Tyskland. Hun boede så i Schwartzwald ved Frankfurt... (Det hjalp dig nok ikke en skid...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 JannikAnd 12 år siden

De udgik fra markedet i Danmark for to år siden. Du skal være heldig for at finde en pakke o dag...
Gravatar

#4 Tommy Kristensen 12 år siden

Måske Basar vest
Gravatar

#5 Muldgraver 12 år siden

Caliban (1) skrev:
Er der nogen, som kender en europæisk webshop eller et sted i Aarhus, hvor disse kan erhverves?

Ganske vist ingen af delene, men jeg har netop været hos Davidoff i København og der kan man købe smøgerne (ganske gode må jeg sige), og de sender sågar ud af huset, mod gebyr naturligvis. Ekspedienten nævnte endvidere, de har en hjemmeside under opbygning, så når den engang kommer op, skulle man kunne bestille derfra.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#6 duuk74 12 år siden

Hmm synes da jeg så dem i en kiosk her i Århus her for nylig...

Er dog ikke sikker på at pakken var blå, men jeg mener der stod Gauloises Brunes på
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 Castanea 12 år siden

Muldgraver (5) skrev:
... og de sender sågar ud af huset, mod gebyr naturligvis.

Også til privatpersoner? Jeg kan ikke finde nogle kontaktoplysninger.
Gravatar

#8 Muldgraver 12 år siden

Så vidt jeg kunne forstå, ja. På forunderlig vis er mit første link dødt, så hermed et andet. Jeg går ud fra telefonnummeret til venstre virker.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: