Er det satdig muligt at købe fra play.com i £ ved at ændre landet til UK og så skrive Denmark i adresselinien? Jeg får (som flere før mig så vidt jeg kan læse mig til) en request om at rette min adresse... :'-(
Er der nogen der kender grunden til begrænsningen med at man kan kan betale i (dyre!) € ved køb uden for UK?
Jeg vil tro fragtpriser er grunden til den lidt dyrere euro-betaling udenfor UK, det er nok en del dyrere at sende til udlandet.
Teknisk set kan man godt snyde dem og købe i pund, men det betyder jo så de mister penge (siger jeg så dejlig dobbeltmoralsk efter jeg glædeligt spredte budskabet engang). Jeg mener at ha' hørt om brugere der fik ordrer annulleret og besked om det helst ikke måtte gentage sig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 JezzzJ 16 år siden
Er der nogen der kender grunden til begrænsningen med at man kan kan betale i (dyre!) € ved køb uden for UK?
#2 lagoni 16 år siden
Teknisk set kan man godt snyde dem og købe i pund, men det betyder jo så de mister penge (siger jeg så dejlig dobbeltmoralsk efter jeg glædeligt spredte budskabet engang). Jeg mener at ha' hørt om brugere der fik ordrer annulleret og besked om det helst ikke måtte gentage sig.