Hey Skal (selvfølgelig) til Pearl Jam på tirsdag. Når man kommer fra Jylland, hvad er så nemmest for at komme sikkert frem? Min søster skal køre, og er generelt bange for at skulle i Kbh, så vi søger en fredelig rute, uden råbende taxachauffører og skuddramaer. Idf. er jeg på Frb. tirsdag eftermiddag, hvis nogen skulle få lyst til en øl? Det er iøvrigt i Forum.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hehe, jyder på afveje. :P Jeg synes ikke, I skal være så bekymrede for selve turen, som jeg er sikker på nok skal blive ganske behagelig. :) Mht. rutevejledningen så må der unægteligt være nogle andre, der kender turen bedre end mig, men god tur under alle omstændigheder!
#1 davenport 12 år siden
Skal (selvfølgelig) til Pearl Jam på tirsdag. Når man kommer fra Jylland, hvad er så nemmest for at komme sikkert frem? Min søster skal køre, og er generelt bange for at skulle i Kbh, så vi søger en fredelig rute, uden råbende taxachauffører og skuddramaer.
Idf. er jeg på Frb. tirsdag eftermiddag, hvis nogen skulle få lyst til en øl?
Det er iøvrigt i Forum.
#2 MMB 12 år siden
Jeg synes ikke, I skal være så bekymrede for selve turen, som jeg er sikker på nok skal blive ganske behagelig. :)
Mht. rutevejledningen så må der unægteligt være nogle andre, der kender turen bedre end mig, men god tur under alle omstændigheder!