Ahh, så kom det endelig frem, hvad Peter Skaarup og Kristian Thulesen Dahl m.fl. virkelig foretager sig, når man ser dem sidde og kigge ned i længere tid under møder i folketinget!
Hey Så er jeg tilbage fra et par dage i sommerhus uden net. Hvis nogen er friske, så nævn lige tid og sted og send en sms på 31 76 36 16, hvis det er efter kl. 10 i morgen, hvor vi kører. Jeg er ikke den store haj til at gå på nettet med en mobil, men er klar på en kold bryg et eller andet sted, når man nu er ude at slå til Søren :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 BN 12 år siden
Ahh, så kom det endelig frem, hvad Peter Skaarup og Kristian Thulesen Dahl m.fl. virkelig foretager sig, når man ser dem sidde og kigge ned i længere tid under møder i folketinget!
#12 davenport 12 år siden
Så er jeg tilbage fra et par dage i sommerhus uden net. Hvis nogen er friske, så nævn lige tid og sted og send en sms på 31 76 36 16, hvis det er efter kl. 10 i morgen, hvor vi kører. Jeg er ikke den store haj til at gå på nettet med en mobil, men er klar på en kold bryg et eller andet sted, når man nu er ude at slå til Søren :)