Hey Skal (selvfølgelig) til Pearl Jam på tirsdag. Når man kommer fra Jylland, hvad er så nemmest for at komme sikkert frem? Min søster skal køre, og er generelt bange for at skulle i Kbh, så vi søger en fredelig rute, uden råbende taxachauffører og skuddramaer. Idf. er jeg på Frb. tirsdag eftermiddag, hvis nogen skulle få lyst til en øl? Det er iøvrigt i Forum.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min søster skal køre, og er generelt bange for at skulle i Kbh, så vi søger en fredelig rute, uden råbende taxachauffører og skuddramaer.
Medmindre din søster kører elendigt, så skal hun vist ikke frygte hverken taxaer eller skyderi, da slet ikke på en tirsdag eftermiddag ;)
Hvad er det dog for nogle historier i fortæller hinanden om København derovre på fastlandet? :) (sikkert i samme stil som de historier vi hører her, der gør at jeg som københavner, er sikker på en røvfuld, hvis jeg sætter mine fødder i Esbjerg, hvilket bliver bekræftet af de jyder jeg kender).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Hehe, jyder på afveje. :P Jeg synes ikke, I skal være så bekymrede for selve turen, som jeg er sikker på nok skal blive ganske behagelig. :) Mht. rutevejledningen så må der unægteligt være nogle andre, der kender turen bedre end mig, men god tur under alle omstændigheder!
#1 davenport 12 år siden
Skal (selvfølgelig) til Pearl Jam på tirsdag. Når man kommer fra Jylland, hvad er så nemmest for at komme sikkert frem? Min søster skal køre, og er generelt bange for at skulle i Kbh, så vi søger en fredelig rute, uden råbende taxachauffører og skuddramaer.
Idf. er jeg på Frb. tirsdag eftermiddag, hvis nogen skulle få lyst til en øl?
Det er iøvrigt i Forum.
#2 davenport 12 år siden
#3 davenport 12 år siden
#4 Åkepool 12 år siden
Medmindre din søster kører elendigt, så skal hun vist ikke frygte hverken taxaer eller skyderi, da slet ikke på en tirsdag eftermiddag ;)
Hvad er det dog for nogle historier i fortæller hinanden om København derovre på fastlandet? :)
(sikkert i samme stil som de historier vi hører her, der gør at jeg som københavner, er sikker på en røvfuld, hvis jeg sætter mine fødder i Esbjerg, hvilket bliver bekræftet af de jyder jeg kender).
#5 frahm-2 12 år siden
#6 Thomsen 12 år siden
#7 MMB 12 år siden
Jeg synes ikke, I skal være så bekymrede for selve turen, som jeg er sikker på nok skal blive ganske behagelig. :)
Mht. rutevejledningen så må der unægteligt være nogle andre, der kender turen bedre end mig, men god tur under alle omstændigheder!
#8 HelmerJ 12 år siden
#9 Richard Burton 12 år siden
#10 Highland Park 12 år siden
Det kan I godt glemme alt om. Til gengæld kan I forberede jer på oplevelserne her:
http://www.dr.dk/skum/mujaffa/swf/perkerspillet.sw...
& her:
http://www.gratisspil.dk/onlineGame/games/play.php...