Er lige flyttet - med det resultat at et lydkort til 4000kr er brændt sammen. Oven i det kommer tabt arbejdsfortjeneste indtl jeg får et nyt - gør mig en bitter mand!
Hvorfor er de lige, at folk altid skal brokke sig og fortælle, hvad de iøvrigt mener om X forretning til den stakkels ekspedient, som tilfældigvis betjener dem fredag aften (hvor der sjovt nok ikke er probfyldt på hylderne af de tilbudsvarer, alle vil ha). Så køb dog ind i god tid, for helvede!!! Og hvad skal ekspedienten iøvrigt gøre med disse "gode råd", når ikke engang hans/hendes chef kan ændre på procedurene i disse kæder? Jeg fatter ikke, folk gider brokke sig i netto/fakta/bilka/aldi etc. Skriv dog til ledelsen og lad kassemedarbejderne være!!
Damn jeg er træt.... Superbowl er hårdt når man skal møde klokken 9. Og så skal man ud og skrabe sne af bilen. Jeg er ved at være røvtræt af vinter. Lad os nu for fanden få noget forår!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#21 elwood 19 år siden
så snart de kommer hjem boycotter jeg dem, efter jeg fandt ud af sandheden til deres ombygning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 DarkLight 19 år siden
#23 filmz-thomas _h 19 år siden
#24 Fable 19 år siden
#25 dyg 19 år siden
#26 Patriarch 19 år siden
#27 filmz-thomas _h 19 år siden
#28 NOWhere 19 år siden
#29 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#30 danschier.dk 19 år siden