Vi mangler en brokketråd, og den vil jeg gerne servere.
Og jeg vil også gerne lægge ud:
Hvorfor fanden siger de "Skala FM", på vores lokale radio, når vi i Danmark ikke bruger AM-båndet? Det kan være pisse ligemeget. Jeg er så træt af at man ikke kan høre P3 på det her kontor...
Satme godt det snart er weekend, så man kan få sine aggresioner ud ved at gøre rent og pudse vinduer...
ARGH!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sig mig, er det ikke det fjols til davenport, der har startet alle de brokketråde der har været? For vi har da snart haft en 5-10 stykker af slagsen. Var en af de andre ikke gode nok eller skulle vi virkelig til at kigge på en ny en? Vi ved jo alle at sådanne tråde kun holder 1 uge og derefter går i glemmebogen. Men fair nok, du får da lov til at irritere alle vha dens blotte tilstedeværelse i den uge den er aktiv. Så det er da i orden du opretter sådan en gang lort, bare fordi du PMS'er lige i dag...
Jeebus!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har faktisk også en ting, jeg vil brokke mig over.
Hvad i alverden er meningen med at lave Onside Sport og Faxe Kondi i light udgaver? Hvad skal man bruge en sportsvand uden energiindhold til? Hælde det ud i vasken måske?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
#1 davenport 19 år siden
Og jeg vil også gerne lægge ud:
Hvorfor fanden siger de "Skala FM", på vores lokale radio, når vi i Danmark ikke bruger AM-båndet? Det kan være pisse ligemeget. Jeg er så træt af at man ikke kan høre P3 på det her kontor...
Satme godt det snart er weekend, så man kan få sine aggresioner ud ved at gøre rent og pudse vinduer...
ARGH!
#2 danschier.dk 19 år siden
#3 filmz-vassago 19 år siden
#4 Bates 19 år siden
#5 davenport 19 år siden
Ingen penge! Ikke engang til en ærlig tur på Republikken.. Se det er brok man kan relatere til..
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 DarkLight 19 år siden
Vi ved jo alle at sådanne tråde kun holder 1 uge og derefter går i glemmebogen.
Men fair nok, du får da lov til at irritere alle vha dens blotte tilstedeværelse i den uge den er aktiv. Så det er da i orden du opretter sådan en gang lort, bare fordi du PMS'er lige i dag...
Jeebus!
#8 davenport 19 år siden
#9 Vestas 19 år siden
Hvad i alverden er meningen med at lave Onside Sport og Faxe Kondi i light udgaver? Hvad skal man bruge en sportsvand uden energiindhold til? Hælde det ud i vasken måske?
#10 DarkLight 19 år siden