Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Vi mangler en brokketråd, og den vil jeg gerne servere.

Og jeg vil også gerne lægge ud:

Hvorfor fanden siger de "Skala FM", på vores lokale radio, når vi i Danmark ikke bruger AM-båndet? Det kan være pisse ligemeget. Jeg er så træt af at man ikke kan høre P3 på det her kontor...

Satme godt det snart er weekend, så man kan få sine aggresioner ud ved at gøre rent og pudse vinduer...

ARGH!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 danschier.dk 19 år siden

AAAARRRGGGHHH!!!!! Hvorfor skal davenport altid starte sådan nogle tråde om fredagen.... Så tag dig dog sammen og drink vreden væk! ;-) go' weekend.
Gravatar

#3 filmz-vassago 19 år siden

Jeg er træt af de tegninger... Så træt, så træt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 Bates 19 år siden

Jeg er bare træt!
Gravatar

#5 davenport 19 år siden

Dannyboy - Jeg har ingen penge at drikke for... A lawyer screwed me... ;)

Ingen penge! Ikke engang til en ærlig tur på Republikken.. Se det er brok man kan relatere til..

Gravatar

#6 filmz-Bruce 19 år siden

Verden er af lave!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 DarkLight 19 år siden

Sig mig, er det ikke det fjols til davenport, der har startet alle de brokketråde der har været? For vi har da snart haft en 5-10 stykker af slagsen. Var en af de andre ikke gode nok eller skulle vi virkelig til at kigge på en ny en?
Vi ved jo alle at sådanne tråde kun holder 1 uge og derefter går i glemmebogen.
Men fair nok, du får da lov til at irritere alle vha dens blotte tilstedeværelse i den uge den er aktiv. Så det er da i orden du opretter sådan en gang lort, bare fordi du PMS'er lige i dag...

Jeebus!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 davenport 19 år siden

Se, DL, han kan kunsten at brokke sig! :)
Gravatar

#9 Vestas 19 år siden

Jeg har faktisk også en ting, jeg vil brokke mig over.

Hvad i alverden er meningen med at lave Onside Sport og Faxe Kondi i light udgaver? Hvad skal man bruge en sportsvand uden energiindhold til? Hælde det ud i vasken måske?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

Er du tosset? Jeg ville da ikke forspilde denne chance :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: