Gravatar

#11 Highland Park 10 år siden

Driver (9) skrev:
Fred Savage har instrueret afsnit til et hav af forskellige serier.
Ja, det er jeg godt klar over.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg vil også gerne lige nævne The Inbetweeners igen igen. Den er skidesjov! Ellers er favoritterne her Seinfeld, Curb Your Enthusiasm, South Park, Community og Monty Python's Flying Circus. Dem kender du dog nok allesammen. Hello Ladies er jeg også med på, og Eastbound And Down er også ganske fornøjelig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 Driver 10 år siden

Lord Beef Jerky (10) skrev:
#9 jo da, men humoren er jo også meget den samme i Seinfeld og Hello Ladies, så jeg tænkte bare, at den måske også bør være på din liste.

Det kunne den meget vel være, hvis jeg havde fordybet mig mere i den, men har ikke haft lejlighed til det, som jeg har haft med de andre serier. Jeg hopper i øvrigt med på The Inbetweeners (UK!!!) og Eastbound & Down, det er gode serier. Jeg håber, at Hello Ladies vinder indpas, men det er sgu svært at bide sig ordenlig til når seerne er så kritiske eller uvidende og udvalget af serier, er så enormt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#14 Mikkel Abel 10 år siden

Driver (4) skrev:
Jeg vil også anbefale It's Always Sunny, meeen den er noget mere kontroversiel end Arrested. Sunny har efterhånden handlet om alt fra racisme, nazisme, kræft, pædofili, aborter, shemales, homoseksualitet, social udstødelse, slavearbejde til Die Hard, Serpico, Fight Club og Lethal Weapon spoofs bl.a.. Der er INGEN grænser i It's Always Sunny, men det er en hamrende morsom serie, hvis man ikke tager temaerne alt for seriøse.

Som serien selv kalder sig: It's Seinfeld on crack! :D

Haha, shiiiiit. Det lyder fuldstændig som en serie efter mit hoved. Tror det ender med den som næste! :)

Men tak for svar alle! Vil også tjekke Party Down. Og glemte selvfølgelig at nævne serier som The Office, Parks and Recreation 30 Rock, CYE osv. Dem har jeg også set en del af.
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: