Gravatar

#1 Mikkel Abel 10 år siden

Hej venner!

Jeg er i gang med Arrested Development, men når det er færdig skal et bittert tomrum jo desværre udfyldes. Så jeg søger en ny komedieserie, der kan underholde mig ligeså godt som AD har formået, og gerne en i samme stil.

Af komedieserier jeg synes der har lidt samme stil har jeg set Modern Family og Community.

Jeg overvejer "It's Always Sunny In Philadelphia". Nogen som kan anbefale den?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#2 duuk74 10 år siden

Jep, kan helt sikkert anbefale IASIP.
Ellers synes jeg også Party Down var ret sjov.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#3 Kruse 10 år siden

duuk74 (2) skrev:
Ellers synes jeg også Party Down var ret sjov.

Jeg stemmer helt klart i for "Party Down"! Fremragende komedieserie. Den ligger i øvrigt på den danske Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Driver 10 år siden

Jeg vil også anbefale It's Always Sunny, meeen den er noget mere kontroversiel end Arrested. Sunny har efterhånden handlet om alt fra racisme, nazisme, kræft, pædofili, aborter, shemales, homoseksualitet, social udstødelse, slavearbejde til Die Hard, Serpico, Fight Club og Lethal Weapon spoofs bl.a.. Der er INGEN grænser i It's Always Sunny, men det er en hamrende morsom serie, hvis man ikke tager temaerne alt for seriøse.

Som serien selv kalder sig: It's Seinfeld on crack! :D

“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 Driver 10 år siden

Selv har jeg, foruden Sunny og Arrested, haft stor glæde af: Seinfeld, The Office (Især US), en smule Parks and Recreation, når de sender det og senest Hello Ladies, som jeg håber bliver en succes nu her, hvor jeg er begyndt at følge med i den serie.

Tror mine all-time favoritserier er, i uvilkårlig rækkefølge:

Arrested Development
The Office US
The Simpsons
Seinfeld
King of Queens
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#6 inflector 10 år siden

30 rock kan også anbefales.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 10 år siden

Driver - hvad så med Curb Your Enthusiasm?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Highland Park 10 år siden

MikkelAbel (1) skrev:
... gerne en i samme stil.
There can be only one. :)

Anbefalinger af anden art:
"Spaced"
"Black Books"
"Seinfeld"
"Curb Your Enthusiasm"
"Trailer Park Boys"
"Green Wing"

"Modern Party" hygger jeg mig selv med for tiden. Jeg savner dog
Constance Carmell i anden sæson, men hun skred jo med "Dingleberries"-fanatikeren Zoltan (mens Jane Lynch skiftede spor til "Glee").

Forresten er hele 9 afsnit instrueret af Fred Savage, som en del af os tydeligt husker i rollen som Kevin Arnold fra "The Wonder Years" ("Mine glade 60'ere"), mens de yngre brugere formentlig har set ham i [url=]denne lille birolle i "Austin Powers in Goldmember"[/url].

"The Many Loves of Kevin Arnold: The Girls of ‘The Wonder Years’ Then and Now"
Åh [url=]Madeline[/url]... suk!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Driver 10 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Driver - hvad så med Curb Your Enthusiasm?

Curb er ganske sjovt, men det har jeg kun set lejlighedsvis. Curb er jo meget samme humor som klovn, hvor man virkelig sidder og krummer tæer og græmmer sig over, hvor tossedumt Larry David opfører sig.

Fred Savage har instrueret afsnit til et hav af forskellige serier. Han er dog bedst kendt for sine bidrag til It's Always Sunny, hvor han pt. har instrueret 19 afsnit.
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 10 år siden

#9 jo da, men humoren er jo også meget den samme i Seinfeld og Hello Ladies, så jeg tænkte bare, at den måske også bør være på din liste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: