Jeg vil igen gerne fremhæve bdlive.dk til at holde sig opdateret angående BD-udgivelser i både DK og UK .. Jeg har en følelse af at de er umådeligt godt med på begge dele..
Samtidigt har de en MEGET brugbar søgefunktion, hvis man gerne vil undersøge om der er DK-tekster på UK-udgivelser :) (det er f.eks. meget brugbart når man som mig har en kæreste, der ikke kan engelsk særlig godt :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg vil helst have en komplet liste, hvor man bare lige kan glo kommende udgivelser igennem... men ja, Another World har sateme meget guf på vej. De bliver bedre og bedre, håber da at folk køber deres titler.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg bruger meget dvdactive.com (dækker også bl.a. Blu-ray.) Men jeg elsker for det meste også at kigge cover arts og specifikationer på kommende udgivelser, og der har jeg en fornemmelse af, at de er ret godt med.
#1 Lord Beef Jerky 14 år siden
Før i tiden brugte jeg Gufs hjemmeside til CD'er, men den er pænt uduelig efterhånden.
Til filmudgivelser herhjemme bruger jeg popcorn.dk, men den går ikke særlig langt frem, og jeg tror heller ikke den er fuldstændig.
Mht. spil er jeg helt på bar bund... det samme angår filmudgivelser i USA.
Alt i alt har jeg faktisk meget lidt at bruge her, og jeg er sikker på, at der må findes noget bedre derude, og at i fine filmzere har svaret!
#2 Highland Park 14 år siden
#3 HonoDelLoce 14 år siden
Samtidigt har de en MEGET brugbar søgefunktion, hvis man gerne vil undersøge om der er DK-tekster på UK-udgivelser :) (det er f.eks. meget brugbart når man som mig har en kæreste, der ikke kan engelsk særlig godt :) )
#4 Lord Beef Jerky 14 år siden
#5 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6 Highland Park 14 år siden
#7 Lord Beef Jerky 14 år siden
#8 Highland Park 14 år siden
#9 kasper0204 14 år siden
#10 MOVIE1000 14 år siden