Gravatar

#1 CKY 19 år siden

Hej, jeg har i billedkunst prøvet at stykke en lille film ting sammen. Den varer en små 5 min. Håber at der er nogen som vil finde tid til at se den, og meget gerne komme med en kommentar eller to. Gode som dårlige.

Gravatar

#2 El Capitan 19 år siden

Okay.. You asked for it!

Først og fremmest synes jeg du har et par fede kamera vinkler.
Men du har lagt en lys effekt på i starten, som ligger på et billede hvor du zoomer ind. Det ser pisse grimt ud. (Fordi jeg opdager det er en effekt).
Efter 30-40 sekunder synes jeg også man har set hvad du har at byde på. Der sker ikke rigtig mere.

Udover det så synes jeg at dine effekter generelt er grimme. Inverse Color var altså en effekt man brugte i starten af 90'erne!

Udover det så er det da en meget spøjs lille film!
Gravatar

#3 CKY 19 år siden

danke sehr
Gravatar

#4 filmz-ulrik_one 19 år siden

Sidder lige på arbejde, hvor jeg ikke har lyd på, så aner ikke om der var noget lyd at høre.

Filmens åbningssekvens har en mærkelig stemningsmættet atmosfære ala Tarkovskys "Spejlet" eller Dreyers "Jeanne d'Arc": Den mærkelige væg og den sorgende(?) mand.
Men de hurtige indklip er meget Photoshop-agtige og ufantasifulde. Det kunne måske fungere, men brug et andet indklip.

Effekten brugt til overgangen til skovscenen er meget fed. Det ser spøjst ud - passer godt i filmens "feeling" og knap så Photoshop-agtigt. Ser næsten ud som om scene 1 brænder ud og bliver til scene 2.

Frøperspektivet i skov-klippet [ca. 0:35], får mig til at tænke på "buske voldtager pige"-sekvensen i Raimis "Evil Dead". Det virker godt. Tilføjer til den herlig mærkelig atmosfære filmen har.

Men som #2 synes jeg at filmen løber tør for kraft efter lidt under ét minut. Når jeg referer til Tarkovsky, er det selvfølgelig ikke fordi filmen er i den liga, men fordi du momentvist har ramt plet visuelt.

Det var hvad jeg kunne klemme ud af filmen af kommentarer. Håber det var bare en smule brugbart. Og keep up the good work, det virker lovende.
Min film/TV-blog: http://www.under-holdninger.blogspot.com
Gravatar

#5 CKY 19 år siden

Mange tak. Det vil jeg da tage til mig. og tak for de rosende ord.

Skriv ny kommentar: