Gravatar

#101 dyg 17 år siden

Kunne jeg, men jeg formår sikkert også at møde lidt for sent, og så få hentet det inden da.

Problemet er jo bare, at jeg mangler en Wii :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#102 elwood 17 år siden

Men når du så har en Wii vil du ærge dig over du ikke har Zelda, hehe bare spørg min fætter, damm der sku ikke meget til for at drille ham på launch dagen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#103 Captain Vallo 17 år siden

Mmm... Wii.

Den begynder at ha' lidt af en In The Mouth of Madness feel over sig, ikke?

Trent: "This shit really sells doesn't it?"
Styles: "More than you'd think. Surprised?"
Trent: "Lady, nothing surprises me anymore. We fucked up the air, the water, we fucked up each other. Why don't we just finish the job by flushing our brains down the toilet?"

... og selvfølgelig står min egen del af galskaben på hylden over fjernsynet.

Jeps!
Velkommen til Hobb's End!

Hvor er det bare fedt med en ny vinkel på konsoller!
Zelda er jo bare én lang, lækker oplevelse.
Og så trodsede jeg de halvfesne anmeldelser og erhvervede mig Red Steel.
Jeg skal være helt ærlig: Efter den første time i selskab med spillet, var jeg ved at opgive det totalt. Jeg kunne slet ikke magte styringen. Kameraet fløj rundt, jeg kunne ikke ramme en skid og ustandesligt blev jeg nakket af en-eller-anden tilfældig småforbryder. Pisse-frustrerende var det!
Det er jo fan'me som at skulle lære at spille spil helt fra bunden igen!
Hvis det ikke havde været fordi jeg havde måttet bøde en hel plovmand for spillet, havde jeg slukket for maskinen og høvlet skiven ud af vinduet!
Men jeg ga' det en time mere ... og så var det lissom om, at der begyndte at ske noget. Det er jo faktisk rigtig fedt, det her! Indrømmet; Der er ikke så meget plot at komme efter, og AI'en halter ind imellem, men ... det er bare en fed oplevelse, at meje folk ned på stribe!
hehe

Har man tålmodigheden til at blive vant til styringen, så er FPS'ere faktisk slet ikke så skidt på en Wii, som man kunne have frygtet.

*twitch*
Jeg må ... *twitch* ... ha' nogle flere spil til min ... *twitch* ... til min Wii.
*twitch-twitch*
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#104 JannikAnd 17 år siden

#87/88 - Tak for svarene :) Tror, det bliver en XBOX (har desuden allerede en PS2). Hvad koster den for tiden?
Gravatar

#105 elwood 17 år siden

Er det bare mig eller kræver Rayman Raving Rabbids at man sidder lidt tætter på sit tv, den siger man skal sidde tættere på, Zelda gør ikke dette, kan også være det bare er min Sensor bar jeg skal flytte rundt på.

Men damm Rayman er sjovt!, de kaniner er så nusser, og humoren er herlig overskruet.
Gravatar

#106 Captain Vallo 17 år siden

Håber, at Rayman ligger under juletræet til mig i år!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#107 elwood 17 år siden

Bwaarggg!

hehe kom til at tænke på da jeg købte det i dag, den søde pige bag disken "nå du var en af de få heldige der fik en"

Det kunne jeg jo kun svare ja til.

mm Red Steel måske giver jeg det en chance på et tidspunkt, men damm hvis de kunne lave sigtet så godt som i Rayman skydespillene, så mangler vi kun lige at fikse det der boksstyring når man skal dreje, så har vi faktisk en ok styring til FPS på Wii.

Jeg ved hvertfald til næste år står titeler på min liste Mario Galaxy og Warioware Smooth Moves, det spil ser så Wacky ud!

Trauma center overvejer jeg ret kraftigt også, at anskaffe mig.

Gravatar

#108 filmz-Bruce 17 år siden

#104 2599 for XBOX 360 premium og 1999 for Core hos Elgiganten.

Fik spillet Gears of War og Pro Soccer med en buddy her til aften. Førstnævnte blev bedre og bedre, desto mere feel vi fik med kontrolleren, men jeg savner stadig keyboard og mus. Sidstnævnte blev til ren mandehørm, med svinske tacklinger og råben og skrigen.

Xbox live er dog et must mht. multiplayer i Gears of War, da jeg synes co-op er ret så forvirrende med split-screen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#109 JannikAnd 17 år siden

#108 - Nu spørger jeg dumt: Hvad er forskellen på premium og core?

EDIT//: Fandt ud af, den ene indeholder 20 GB harddisk. Er den virkelig nødvendig?
Gravatar

#110 elwood 17 år siden

#109 for at gemme skal du så købe memmory cards til 360'eren, og desuden går du glip af xbox markedt place hvor mankan downloade nye spil demoer fantastisk ting, jeg er vild med hele deres xbox live arcade sektion.

Jeg vil tro du kommer til at fortryde det senere hvis du vælger en core udgave.

Plus med premium får du vidst også en xtra controller med, gør mjan i Eb games har jeg hvertfald set.

Skriv ny kommentar: