Gravatar

#111 myggen 17 år siden

Premium-udgaven er et must, Core giver kun mening hvis man virkelig er økonomisk presset, eller lige vil lugte til den inden. Svjh. får man udover en harddisk og en trådløs i stedet for trådet controller (hvilket er fantastisk rart), og et component-kabel i stedet for blot composite. Du skal dog stadig investere i en rgb-kabel hvis du vil have den bedste kvalitet, men ikke har en component-indgang (dvs. typisk hvis du har et alm. crt-tv). Køb evt. et på play-asia.com. Der gav jeg 35,- kr. for et vga-kabel, der fungerer perfekt!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#112 DarkLight 17 år siden

Fuldstændig knust af grin af en Rayman Raving Rabbits [url=
Jeg er SÅ solgt. Skal vist ned og se hvad de har i byen i dag.

Prøvede at købe Bomberman i går, men kunne ikke få købt Wii Points.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#113 elwood 17 år siden

Btw jeg tyrede Ko'en af pommer til i første forsøg hehe.

lille fod note det er Rayman raving Rabbids ,med d hehe.

Shooter sektionerne er satme sjove, alle deres kostumer de har på når de angriber en, hehe det tydligt og se det er Ubisoft når der kommer Sam Fisher rabbids og angriber en.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#114 DarkLight 17 år siden

En lille fodnote:
Fodnote er ét ord.
Tydligt er tydeligt.

Men ellers; Ja. Et spil man skal have.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#115 elwood 17 år siden

Hehe beklager det gik lidt stærkt, men de stod og truede mig med en Svupper, så jeg måtte skynde mig 8-)

Men nu er det vidst i orden og....huh ? Arggg! bliv væk!

Bwwaaarrr!.....? Bwwaaarr!
Gravatar

#116 elwood 17 år siden

Har lige hentet Assault Heroes ned på min 360'er, hvis man er til old school top down action ala. Swiv3d (stavehat) så kan det varmt anbefales det er bare gå amok smadre alle fjender, og så er der co-op ahh det herlig action, lige lidt adspredelse før jeg tænder for Wii'en

Wii!
Gravatar

#117 McPeter 17 år siden

Er der andre her der har spillet Quake 4 på pc?

Kan det passe at der er enormt lang load-tid på det spil? Det er helt åndssvagt - sidder og venter og venter og har ikke fået lov til at spille det endnu...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#118 JannikAnd 17 år siden

#111/112: Tak, boys. Premium it is then...
Gravatar

#119 dyg 17 år siden

#117 - Prøvede det ganske kort, og skyndte mig så at komme af med det spil igen, fy en skuffelse. Så jeg kan egentligt ikke huske, hvorvidt der var lange loadtider. Jeg holder mig bare til QW :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#120 DarkLight 17 år siden

Brugte min aften i går sammen med Bomberman '93. Uha, det bragte minder frem.

Spillet holder stadig 100%, og jeg imponeres til stadighed af Wii. Men efter download af kun 1 spil, ser jeg allerede kommende problemer mht til pladsmangel. Hvordan mon Nintendo har tænkt sig at komme udenom det?

Skriv ny kommentar: