Gravatar

#121 elwood 17 år siden

#120 yep især når man ikke kan overføre/gemme sine VC spil på SD kort, og køre derfra, så vidt som jeg har forstået.

men jeg tænker ikke så meget over det nu, jeg koncentrer mig om Zelda og de satans fisk, det døjer jeg godt nok en del med, de vil bare ikke bide på 8-)

Men det sku meget hyggeligt og sidde i sin seng og fiske hehe.

men det godt man kan afveksle med lidt Rayman Raving Rabbids Bwarrggg!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#122 DarkLight 17 år siden

Har lige set en hack til PSP 2.80. Men da jeg lige har opgraderet til 3.02 er det lidt sent.

Grunden til jeg opgraderede, er at jeg skulle da have en PS3, men det er jeg kommet lidt i tvivl om, men heldigvis er der lang tid til Marts.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#123 DarkLight 17 år siden

#121, SD Kort? Jeg ville hellere have at man kunne overføre spil til sin computer. De har jo begge WiFi.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#124 DarkLight 17 år siden

En løsning til din Wiimote!
Gravatar

#125 McPeter 17 år siden

#119 - det er bare mærkeligt - kom endelig igang med det, men det tager vitterlig 2-5 minutter at loade en bane, hvilket i min verden er uendelig lang tid. :-)

Kørte det så også på Ultra High grafik i 1600x1200, så det er nok al grafikken der skal loades... men alligevel...

Kører iøvrigt SUPER flot når det så endelig kommer igang. Kører jo på Doom3 enginen, så især skygger er utroligt flotte. En del mørke passager hvor jeg var ved at skide grønne grise når de hopper ud i hovedet på mig. :-D

QW???
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#126 DarkLight 17 år siden

Quake Wars!
Gravatar

#127 elwood 17 år siden

#123 hehe jeg kunne forstille mig Nintendo ikke deler den ide med dig, da jeg umiddelbart ser det som en mulighed for at pirat kopiere VC spil.

Ved ikke hvo'en, men det bare noget jeg forstiller mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#128 dyg 17 år siden

#125 - One Quake To Rule Them All: QuakeWorld.

#126 - Screw you, Quake Wars kan rende mig i [censureret da her er børn til stede].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#129 McPeter 17 år siden

Har I links til nogle trailers eller gameplay fra QW og QW?

Og hvad er forskellen - og hvad minder de hver især om?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#130 filmz-herskegut 17 år siden

The only quake is QW! now with EzQW improved textures etc
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: