#120 yep især når man ikke kan overføre/gemme sine VC spil på SD kort, og køre derfra, så vidt som jeg har forstået.
men jeg tænker ikke så meget over det nu, jeg koncentrer mig om Zelda og de satans fisk, det døjer jeg godt nok en del med, de vil bare ikke bide på 8-)
Men det sku meget hyggeligt og sidde i sin seng og fiske hehe.
men det godt man kan afveksle med lidt Rayman Raving Rabbids Bwarrggg!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#119 - det er bare mærkeligt - kom endelig igang med det, men det tager vitterlig 2-5 minutter at loade en bane, hvilket i min verden er uendelig lang tid. :-)
Kørte det så også på Ultra High grafik i 1600x1200, så det er nok al grafikken der skal loades... men alligevel...
Kører iøvrigt SUPER flot når det så endelig kommer igang. Kører jo på Doom3 enginen, så især skygger er utroligt flotte. En del mørke passager hvor jeg var ved at skide grønne grise når de hopper ud i hovedet på mig. :-D
#121 elwood 17 år siden
men jeg tænker ikke så meget over det nu, jeg koncentrer mig om Zelda og de satans fisk, det døjer jeg godt nok en del med, de vil bare ikke bide på 8-)
Men det sku meget hyggeligt og sidde i sin seng og fiske hehe.
men det godt man kan afveksle med lidt Rayman Raving Rabbids Bwarrggg!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#122 DarkLight 17 år siden
Grunden til jeg opgraderede, er at jeg skulle da have en PS3, men det er jeg kommet lidt i tvivl om, men heldigvis er der lang tid til Marts.
#123 DarkLight 17 år siden
#124 DarkLight 17 år siden
#125 McPeter 17 år siden
Kørte det så også på Ultra High grafik i 1600x1200, så det er nok al grafikken der skal loades... men alligevel...
Kører iøvrigt SUPER flot når det så endelig kommer igang. Kører jo på Doom3 enginen, så især skygger er utroligt flotte. En del mørke passager hvor jeg var ved at skide grønne grise når de hopper ud i hovedet på mig. :-D
QW???
#126 DarkLight 17 år siden
#127 elwood 17 år siden
Ved ikke hvo'en, men det bare noget jeg forstiller mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 dyg 17 år siden
#126 - Screw you, Quake Wars kan rende mig i [censureret da her er børn til stede].
#129 McPeter 17 år siden
Og hvad er forskellen - og hvad minder de hver især om?
#130 filmz-herskegut 17 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.