Friday 15th December Urban Champion - NES Solomon's Key - NES Pinball - NES Columns - Megadrive Gunstar Heroes - Megadrive Ristar - Megadrive Dr. Robotonik's Mean Bean Machine - Megadrive Alien Crush - PC Engine
Friday 22nd December Donkey Kong Jr - NES Soccer - NES Tennis - NES Space Harrier II - Megadrive Toe Jam & Earl - Megadrive Military Madness - PC Engine
Friday 29th December Baseball - NES Ice Hockey - NES R-Type - PC Engine Sim City - SNES Super Probotector - SNES Super Castlevania 4 - SNES
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Skræmmende! Håber sgu det bliver ordnet inden vores launch! Havde ellers glædet mig til at spille en række PS2 spil som skulle køre endnu bedre på PS3! :-(
Synes også deres PS2 - PSP metode er langt ude hehe.
Man kan på sin psp spille ps2 spil emulerede, disse skal hentes ned fra ps3's online shop, som ja kræver en PS3, herefter henter du dem ned på PS3'en og overføre til din PSP, og nu kan man spille ps2 spillet på sin PSP
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det ikke kun PSX spil det kommer til at gælde for? Har også set at de skulle være i gang med at få lagt det online så man slipper uden om PS3'eren, kommer nok evt. på yourpsp.com på et tidspunkt!
Det ikke nogen stor spoiler, hvis man har fulgt med i Assasins Creed så er man nærmest kommet frem til det samme som hun siger, men aligevel er det ikke vider smart at Kristen Bell (kendt som Veronica Mars) afsløre dele af plottet, når netop plottet er en af de ting som Ubisoft kæmper hårdt med at holde hemmeligt for omverden.
nåja og spillet der er tale om er self. Assasins Creed
Har fået mit Quake til at loade på 5-15 sek. nu...
Google har svaret på alt...
Det viste sig at være min anti-virus der lavede real-time scanning af de mange, mange filer som Quake loader i form af billeder og lyd... Så jeg tilføjede Quake4 til goodlist'en så det ikke scannes mere og nu tager det som sagt 5-15 sek. istedet for 3-5 min.
#141 DarkLight 17 år siden
Friday 15th December
Urban Champion - NES
Solomon's Key - NES
Pinball - NES
Columns - Megadrive
Gunstar Heroes - Megadrive
Ristar - Megadrive
Dr. Robotonik's Mean Bean Machine - Megadrive
Alien Crush - PC Engine
Friday 22nd December
Donkey Kong Jr - NES
Soccer - NES
Tennis - NES
Space Harrier II - Megadrive
Toe Jam & Earl - Megadrive
Military Madness - PC Engine
Friday 29th December
Baseball - NES
Ice Hockey - NES
R-Type - PC Engine
Sim City - SNES
Super Probotector - SNES
Super Castlevania 4 - SNES
#142 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 DarkLight 17 år siden
Skræmmende. Sony gør bestemt INTET rigtig lige nu.
#144 HeavyClaus 17 år siden
Skræmmende! Håber sgu det bliver ordnet inden vores launch! Havde ellers glædet mig til at spille en række PS2 spil som skulle køre endnu bedre på PS3! :-(
#145 elwood 17 år siden
Synes også deres PS2 - PSP metode er langt ude hehe.
Man kan på sin psp spille ps2 spil emulerede, disse skal hentes ned fra ps3's online shop, som ja kræver en PS3, herefter henter du dem ned på PS3'en og overføre til din PSP, og nu kan man spille ps2 spillet på sin PSP
#146 HeavyClaus 17 år siden
Er det ikke kun PSX spil det kommer til at gælde for?
Har også set at de skulle være i gang med at få lagt det
online så man slipper uden om PS3'eren, kommer nok evt. på yourpsp.com på et tidspunkt!
#147 elwood 17 år siden
#148 elwood 17 år siden
nåja og spillet der er tale om er self. Assasins Creed
Kristen Bell taler over sig
Ps. glæder mig stadig ufatteligt til at spille det på min 360'er, samme team bag Prince of Persia: Sands of time, det kan kun gå den rigtige vej 8-)
#149 elwood 17 år siden
#150 McPeter 17 år siden
Google har svaret på alt...
Det viste sig at være min anti-virus der lavede real-time scanning af de mange, mange filer som Quake loader i form af billeder og lyd... Så jeg tilføjede Quake4 til goodlist'en så det ikke scannes mere og nu tager det som sagt 5-15 sek. istedet for 3-5 min.
Super! :-D