Gravatar

#151 dyg 17 år siden

#134 - Bruger FuhQuake.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#152 McPeter 17 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#153 DarkLight 17 år siden

Så bider Nintendo i den sure ende af remmen og udskifter dem.

Igen understreger de at Rem 1.0 stadig holder til almindelig menneskebrug.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#154 DarkLight 17 år siden

Min fritid i dag har været stærkt konsolrelateret. Først startede jeg med at gå ned i de forskellige forretninger i byen for at se hvad de havde af Wii udstyr.
Buddy havde noget Zelda og et par Classic controllers.
BR havde intet.
Fona havde også et par classic controller. 4 stk af Rayman tilbage plus en NunChuck.
Ikke noget component.
Vel hjemme fik jeg hentet Gunstar Heroes og prøvet denne. Fantastisk spil, som dog er ret svær med en Wiimote. Jeg skal have fat i en Wavebird eller en Classic controller.

Yderligere fandt jeg over denne opsamling.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#155 elwood 17 år siden

Lige et lille spørgsmål, har ikke konfiguret wiimote i Zelda, men nu her i aften har jeg siddet og leget lidt med det.

hvad er det egentlig som første indstilling gør godt for i indstillingen i Zelda, der hvor man bliver bedt om at indstille cursoren vertical, her kan man trykke op og ned, og flytte på cursoren.

Synes ikke hel det fremgår hvad den gør, bortset fra jeg har bemærket at cursoren ikke peger præcis der hvor min wiimote peger hen.

Afstandt ændringen man skal lave derefter, med at placere den den blå cursor, oven på den gule, det må ha noget med optimal afstand fra tv at gøre ikke ?

Tænkte nogen måske også ligesom mig har siddet og leget med det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#156 filmz-lbw 17 år siden

I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#157 Corgan 17 år siden

#156:

En ok guide. Med lidt besvær fik jeg min Xbox360 til at læse filerne fra min pc'er. Det er ikke alle filer (eller codecs) den er glad for, så jeg vil nok stadig ikke kunne bruge funktionen efter hensigten... men jeg fik den da til at afspille 720p HD traileren til "Thank You For Smoking", og det gjorde den ret godt. Den er desværre ikke glad for Quicktime.

Jeg fandt lige linket til stedet hvor man kan registrere sit nickname i PS3 netværket: https://account.np.ac.playstation.net/accounts/reg...
Gravatar

#158 DarkLight 17 år siden

Fik SimzDK. Så jeg er ret tilfreds :)
Gravatar

#159 dyg 17 år siden

Wiiiiii!

Har Wii-sportset den siden jeg kom hjem for et par timer siden, så lige nu står den på en lille pause efterfulgt af Zelda. Skal nu også lige se om jeg kan komme online med den, fik et access point den anden dag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#160 DarkLight 17 år siden

Sig til.
Jeg vil egentlig gerne have nogle Wii koder? Mangler lidt venner :) Og så har jeg problemer med at få tilføjet nogle billeder? Wii'en vil ikke læse min mobils SD Kort?

Ellers fik jeg handlet en Classic Controller, så nu står den på Gunstar Heroes i den helt store stil. Det spil er altså for fedt. Glemmer helt Zelda...

Skriv ny kommentar: