Er lige blevet lvl40 i WoW! Har fået min første krikke så jeg kan løbe lidt hurtigere i dette enorme univers - stærkt tiltrængt, selvom det dog bare er en robot-struds. Har spillet sammenlagt lige over 8 døgns aktiv spilletid for at nå hertil. Desværre er den en eksponentiel XP-kurve, så tvivler stærkt på at jeg når op til lvl60 til d.16.januar hvor udvidelsen kommer og man kan komme op på lvl70. Men jeg kæmper... :-D
Er også begyndt at spille i sådan nogle PvP-baner (player-vs-player) - der er både capture the flag og en ressourcebane hvor man skal holde så mange af 5 punkter på en gang som muligt i forhold til modstanderholdet. Ret fedt aspekt af spillet, da man kan tjene point nok til at få nogle meget federe items end man ellers kunne. Desværre er der en masse fejl i den ene bane - bare i dag opdagede jeg to exploits, som gjorde at Horde-holdet kunne snyde og dermed vinde... Møgærgeligt. Skrev til en admin, men de svarede bare at de allerede kendte til det og at de var på sagen - desvæære opdagede jeg at det har de svaret til mange i løbet af en lang periode, så gad vide om det overhovedet bliver lukket ... :-(
Kom lige til at tænke på at 8 døgn jo svarer til næsten 200 timers spilletid og jeg er slet, slet ikke færdig med spillet endnu. Det er da egentligt ganske imponerende så lang tid det er! Altså jeg mener, man hører om spil med 12-15 timers spilletid (som godt nok også for på puklen for at være lige korte nok) og et spil som det nye Zelda med ca. 70 timers spilletid nævnes som forholdsvis stort... Jeg har så indtil videre næsten brugt det 3-dobbelte og har måske det samme antal timer tilbage vil jeg gætte på...?
Det synes jeg sgu er meget flot...
Nu er det min første måned, så den fulgte gratis med spillet, men jeg har stadig 5 dage tilbage før jeg skal betale det første gebyr på 100kr... Men 100 kr for så mange timers underholdning er sgu ik så meget - troede faktisk jeg ville hade det mere. :-)
Spiller iøvrigt på Dentarg serveren hvis der er nogen der vil finde mig derinde - jeg hedder Flashbomba og spiller Alliancen, gnome mage. Har også en Horde alt på serveren Dragonmaw - en orc shaman der hedder Sharick. Men han er vidst kun lvl7... har kun brugt ham når jeg ik lige kan logge på min rigtige server - man skulle jo nødigt lave noget andet end lige at spille WoW selvom ens hovedserver er nede... ;-)
Tjo... men det jeg mest bruger tid på er nu at rende rundt sammen med andre og der gør det sgu meget for spilleglæden :-)
For mig er det da i hvert fald hele samarbejdsdelen der er det sjoveste ved spillet.
Og så har jeg også fundet ud af at man kan bruge utrolig lang tid på at købe og sælge ting på auktionshuset. :-)
Desuden er der mange sideløbende historier i spillet, hvor man løser serie-quests - nogle af dem på 10-15 efterfølgende quests. Nogle af tingene er måske lidt banale, men andre af plottene er faktisk ganske gode...
Så fik jeg endelig prøvet GoW - det er sgu fedt! Nåede kun lige at spille en lille time, men nåede dog trods alt at save én modstander i stykker så nu er min aften reddet - sikke en følelse! :-D
#261 dyg 17 år siden
#262 McPeter 17 år siden
Er også begyndt at spille i sådan nogle PvP-baner (player-vs-player) - der er både capture the flag og en ressourcebane hvor man skal holde så mange af 5 punkter på en gang som muligt i forhold til modstanderholdet. Ret fedt aspekt af spillet, da man kan tjene point nok til at få nogle meget federe items end man ellers kunne. Desværre er der en masse fejl i den ene bane - bare i dag opdagede jeg to exploits, som gjorde at Horde-holdet kunne snyde og dermed vinde... Møgærgeligt. Skrev til en admin, men de svarede bare at de allerede kendte til det og at de var på sagen - desvæære opdagede jeg at det har de svaret til mange i løbet af en lang periode, så gad vide om det overhovedet bliver lukket ... :-(
#263 McPeter 17 år siden
Det synes jeg sgu er meget flot...
Nu er det min første måned, så den fulgte gratis med spillet, men jeg har stadig 5 dage tilbage før jeg skal betale det første gebyr på 100kr... Men 100 kr for så mange timers underholdning er sgu ik så meget - troede faktisk jeg ville hade det mere. :-)
Spiller iøvrigt på Dentarg serveren hvis der er nogen der vil finde mig derinde - jeg hedder Flashbomba og spiller Alliancen, gnome mage. Har også en Horde alt på serveren Dragonmaw - en orc shaman der hedder Sharick. Men han er vidst kun lvl7... har kun brugt ham når jeg ik lige kan logge på min rigtige server - man skulle jo nødigt lave noget andet end lige at spille WoW selvom ens hovedserver er nede... ;-)
#264 DarkLight 17 år siden
Hvor meget effektiv spilletid er der hvor man ikke bare løber, venter og hakker kedelig monstre ned i jagt på den næste level?
#265 McPeter 17 år siden
For mig er det da i hvert fald hele samarbejdsdelen der er det sjoveste ved spillet.
Og så har jeg også fundet ud af at man kan bruge utrolig lang tid på at købe og sælge ting på auktionshuset. :-)
Desuden er der mange sideløbende historier i spillet, hvor man løser serie-quests - nogle af dem på 10-15 efterfølgende quests. Nogle af tingene er måske lidt banale, men andre af plottene er faktisk ganske gode...
#266 elwood 17 år siden
Pearl Jams: Life Wasted lyder ikke hel ringe hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#267 McPeter 17 år siden
#268 elwood 17 år siden
Men så igen Kvalitet fremfor Kvanitet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#269 DarkLight 17 år siden
#270 filmz-grev_michal 17 år siden
Motivation
Skal lige siges at denne version med tilhørende accesories ikke er til salg i forretningerne ;-)