Jeg vil lige fortælle jer at i går, der var jeg ude og købe WarioWare Smooth Moves, og jeg ikke mere end sige det er et must til Wii. Det er så latterlige ting men også skidesjovt på samme tid :D Jeg morede mig rigtig meget imens jeg spillede det i de 20 min, jeg lige havde tid til at kunne spille. Plus de forskellige holde måder du skal holde remoten på er genialt, Eksempel: Du lægger remoten på din flade hånd også skal du balancere med et kosteskaft på skærmen.
20 personer havde meldt sig til radiostationens konkurrence "Hold your wee for a Wii" - hold på vandet og vind en Wii. Konkurrencen gik i sin enkelhed ud på, at deltagerne skulle drikke så meget vand som muligt uden at rende på toilet.
Den 28-årige mor til tre, Jennifer Strange, døde fem timer efter konkurrencen i sit hjem af vandforgiftning. Hun havde drukket otte liter vand i forsøget på at vinde spillekonsollen til sine børn.
#277 VF5 til xbox360 bliver nok det ondeste kampspil! VF serien har aldrig rigtig været et pick and play spil, så jeg kender mange der får lidt problemer med at komme igang inklusiv mig selv 8-)
Men min fætter er VF fan så jeg slipper jo ok ikke hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#271 filmz-NeoDk 18 år siden
Jeg vil lige fortælle jer at i går, der var jeg ude og købe WarioWare Smooth Moves, og jeg ikke mere end sige det er et must til Wii.
Det er så latterlige ting men også skidesjovt på samme tid :D
Jeg morede mig rigtig meget imens jeg spillede det i de 20 min, jeg lige havde tid til at kunne spille. Plus de forskellige holde måder du skal holde remoten på er genialt, Eksempel: Du lægger remoten på din flade hånd også skal du balancere med et kosteskaft på skærmen.
#272 elwood 18 år siden
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
Obs! dette er ikke the videogamepianist (ham Japseren) men han klare det sku lige så godt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#273 filmz-lbw 18 år siden
Kilde: http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4191768/
#274 DarkLight 18 år siden
#275 elwood 18 år siden
#276 elwood 18 år siden
#277 DarkLight 18 år siden
#278 elwood 18 år siden
Men min fætter er VF fan så jeg slipper jo ok ikke hehe.
#279 DarkLight 18 år siden
#280 elwood 18 år siden
det blev offentlig gjort allerde i Dec 2006
VF5
Sony har ikke så mange ekslusiv titler mere hehe, nu mangler vi bare lige MGS4 så har jeg ikke pt nogen grund til at sku ha en PS3 engang 8-)