Gravatar

#271 filmz-NeoDk 18 år siden

Wii anmeldelse :D

Jeg vil lige fortælle jer at i går, der var jeg ude og købe WarioWare Smooth Moves, og jeg ikke mere end sige det er et must til Wii.
Det er så latterlige ting men også skidesjovt på samme tid :D
Jeg morede mig rigtig meget imens jeg spillede det i de 20 min, jeg lige havde tid til at kunne spille. Plus de forskellige holde måder du skal holde remoten på er genialt, Eksempel: Du lægger remoten på din flade hånd også skal du balancere med et kosteskaft på skærmen.
Gravatar

#272 elwood 18 år siden

Så der dømt Gamethemes Koncert!

[url= 1[/url]

[url= 2[/url]

Obs! dette er ikke the videogamepianist (ham Japseren) men han klare det sku lige så godt 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#273 filmz-lbw 18 år siden

Kvinde dør i forsøg på at vinde en Wii

20 personer havde meldt sig til radiostationens konkurrence "Hold your wee for a Wii" - hold på vandet og vind en Wii. Konkurrencen gik i sin enkelhed ud på, at deltagerne skulle drikke så meget vand som muligt uden at rende på toilet.

Den 28-årige mor til tre, Jennifer Strange, døde fem timer efter konkurrencen i sit hjem af vandforgiftning. Hun havde drukket otte liter vand i forsøget på at vinde spillekonsollen til sine børn.

Kilde: http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=4191768/
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#274 DarkLight 18 år siden

Sidder og venter på IGN Weekly. elwood, plejer det ikke være nu omkring den kommer?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#275 elwood 18 år siden

#274 Jan. 12 er den sidst nyeste, men jeg må indrømme jeg ved ikke lige præcis om de har en fast plan for hvornår afsnit'ne kommer.
Gravatar

#276 elwood 18 år siden

Gravatar

#277 DarkLight 18 år siden

Yep :) Og har set det. Spændende med VF5, men ellers ret kedeligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#278 elwood 18 år siden

#277 VF5 til xbox360 bliver nok det ondeste kampspil! VF serien har aldrig rigtig været et pick and play spil, så jeg kender mange der får lidt problemer med at komme igang inklusiv mig selv 8-)

Men min fætter er VF fan så jeg slipper jo ok ikke hehe.
Gravatar

#279 DarkLight 18 år siden

Er det ikke eksklusivt til PS3 til at starte med?
Gravatar

#280 elwood 18 år siden

#279 det kommer skam til Xbox360 også, men ja PS3 får det allerede til Feb. mens 360 udgaven sku komme sidst på sommeren i år.

det blev offentlig gjort allerde i Dec 2006

VF5

Sony har ikke så mange ekslusiv titler mere hehe, nu mangler vi bare lige MGS4 så har jeg ikke pt nogen grund til at sku ha en PS3 engang 8-)

Skriv ny kommentar: