Gravatar

#81 dyg 17 år siden

Jeps, lige præcis den!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 DarkLight 17 år siden

Wii Online Vs. Xbox Live

Personligt er jeg ret enig med denne "anmeldelse". Wii's muligheder er simpelthen for simple. Ikke nok at skrue på for en hardcore gamer :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#83 elwood 17 år siden

#82 hehe yep, Microsoft vinder klart her, også over Sony, nu har jeg personligt aldrigt set online på Wii, som den store købsfaktor for mig, hvis det er online jeg vil ha, anskaffer jeg en 360'er. Nå ja det har jeg jo allerede hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#84 DarkLight 17 år siden

Hvis jeg vil have 360'er anskaffer jeg en PC :P
Ej. En kammerat er pt. ved at købe en 360, så han overtaler mig sikkert.
Så kan jeg tilgengæld lokke ham med en tur til WiiLand.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#85 elwood 17 år siden

btw nogen som har anskaffet sig Trauma center Second Openion ?

Har nemlig overvejet at anskaffe mig det, synes det ser ret sjovt ud, virtual operationer hehe.

Eller Jack the Ripper the game, om man vil 8-)
Gravatar

#86 JannikAnd 17 år siden

Rookie spørgsmål:

Hvis jeg går og pønser på at erhverve en game station og udelukkende er interesseret i spillene (ikke HD-DVD eller online gaming), hvad er så at foretrække? Skal man vente på PS3?
Gravatar

#87 elwood 17 år siden

Hehe en Wii! da, men hvis du går efter den mere "normale" konsol vil jeg vælge en xbox360, en PS3 er efter min mening for dyr til kun at være spilmaskine.

360'eren har også en fantastisk spilpakke, og den bliver endnu bedre til næste år.

f.eks. Assasins Creed fra Ubisoft Montreal bør man holde øje med.
Gravatar

#88 myggen 17 år siden

Så vi jeg give dig et semi-ubrugeligt svar: Det kommer an på, hvilke spil du vil spille! :)

Når det så er sagt, så ville jeg mene man bør skelne mellem Wii på den ene side, og PS3/X360 på den anden. Der er mange ekslusive spil til Wii, og spillene er generelt af en anden type end de andre konsoller. Til gengæld er spillene til PS3/X360 unægteligt meget flottere, og de store franchises vil altid komme til dem begge.

Pt. er forskellen ikke ret stor på de 2, udover pris og tilgængelighed. X360 har i mine øjne flere attraktive eksklusive titler, men PS3 har også enkelte. Min anbefaling er klart X360 (af mange forskellige grunde), men jeg er klart farvet i den retning.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#89 elwood 17 år siden

Nogen der har set Wii RGB kabel nogen steder online, eller i en butik i århus. Det er helt vild at der sælges ud så hurtigt med alt Wii relateret.

På en gang er det træls, men det viser også at Nintendo har ramt en "guldåre"

Men jeg har ikke rigtig lyst til at spille Zelda så meget med mit Composite, nåja og min fætter ham som altid er på forkant med tingene har ringet, han fik ikke Zelda med sin Wii tsk tsk, så nu er jeg ved at hjælpe ham med at finde et eksemplar.

Ps. det er ham som gav mig en 360 i fødselsdags gave, så self. leder jeg med, lys og lygte for ham 8-)

Hvis nogen sku få øje på enten et Eksemplar af Zelda eller et RGB Scart kabel til Wii, må de gerne skrive herinde, nåja og Rayman Raving rabbids til mig selv.

Skal over til min faster efter arbejde, men jeg satser på måske lige at tage en lynspurt gennem Århus, for at se om der er dukket noget op, inden da.

Wii!
Gravatar

#90 filmz-NeoDk 17 år siden

Jeg vil så sige, da jeg var ude og købe min Wii her den 8 dec, der fik jeg desvæære osse fat i Rayman :D..

Du må ikke blive sur på mig Elwood :D...
For satan det er sjovt og man ser fandme dum ud :D

Men min spil liste ser sådan ud her:
Rayman Raving Rabbits
Red Steel
Wii Play
Wii Sports

Men jeg købte en ekstra Wii remote, hvor jeg fik Wii play med men synes remen den som sidder på dit håndled, den er for løs i stedet for den, du får med til din Wii...

Men ellers vil jeg bare sige Wii, for den er fandme gude skøn den konsol, alle som ser en spille eller spiller selv kommer i skide godt humør og man bliver hængende og man får sved på panden af Rayman og boksing i Wii Sports...

Men jeg tror faktisk stadig at nogle af vores butikker stadig har nogle Wii`er. Der er Fona, Bilka, Elgianten, Merlin.. Der er et lille udvalg..

Men fik ikke spillet så meget her i wiikenden fordi, jeg skulle ud og passe kæresten... ej, hvorfor kan man bare ikke kaste dem væk, når man nu har fået nyt legetøj ind i huset ;D

Men har lige et par stile og ellers står den på Wii, Rayman og Red steel...

Men håber under træet i år at der ligger:
Zelda
Super monkey ball
Call of duty 3 (Tænker lidt på det, men ved det ikke)

P.S Jeg kommer nede fra Næstved

Skriv ny kommentar: