#71 Skriv mig op også!! Jeg har ikke tid til at komme ned i byen, ikke før sidst på ugen :( :( Måske jeg skulle kigge forbi el-giganten i Viby.. Man kan jo kun håbe.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#74 - Du kan kigge på el gigantens website og se lagerstatus. Sidst jeg kiggede var der tomt :(
Men giv evt. Fona et ring, og bliv skrevet på listen. Det er den Fona der ligger ved "det lille strøg", der omme hvor TP også ligger (jesus, jeg må lære gadenavne engang).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Men der ligger da ingen Fona på den gade, det ligger en EB games, sportsMaster, tøjbutik, Alfaview, frisør, TP, TirNaNok, Home, osv osv.. mener da at den eneste Fona på strøget ligger på "strøget" vi mener nok det samme :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#71 dyg 17 år siden
#72 filmz-lbw 17 år siden
#73 elwood 17 år siden
men hvis nogen ser Rayman Raving Rabbids i århus, let me know, får ikke selv tid imorgen da jeg skal over til min faster og bage Klejner mmm 8-)
Btw fik lige set 1up show hvor de anmeldte Wii play, det er vidst ikke noget man skal gå hel amok over for.
Men WarioWare smooth moves damm det ser sjovt ud!
Hvis det er Pal går jeg vel udfra det ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 filmz-herskegut 17 år siden
Skriv mig op også!!
Jeg har ikke tid til at komme ned i byen, ikke før sidst på ugen :( :(
Måske jeg skulle kigge forbi el-giganten i Viby.. Man kan jo kun håbe.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#75 elwood 17 år siden
#76 dyg 17 år siden
Men giv evt. Fona et ring, og bliv skrevet på listen. Det er den Fona der ligger ved "det lille strøg", der omme hvor TP også ligger (jesus, jeg må lære gadenavne engang).
#77 filmz-herskegut 17 år siden
#78 filmz-herskegut 17 år siden
#79 elwood 17 år siden
den store lægger på selve gågaden, skråt overfor Salling.
Så har vi en nede i Ryesgade, Fona'en lægger efter Merlin
og så har vi en Fona man finder ved at gå forbi Ebgames og TP som befinder sig bag Busgaden, så vidt jeg husker. den lægger oppe for enden af "bakken"
#80 filmz-herskegut 17 år siden