Gravatar

#141 elwood 17 år siden

#140 hehe yep, nu skal det bare lige ha en M-rating ellers Ruller Manhunt 2 Lavinen igen hehe.

Btw der kommer ny GTA4 trailer, de viser forhåbentlig lidt mere, men jeg tror dog ikke de viser actual gameplay endnu, og på E3 har de det jo med at holde sig væk, men der sku komme i alt 3 trailers til spillet, hvor vi har set den første "things will be diffrent, og her den 28 juni kommer så "Looking for that special someone"

Rockstar have revealed in their latest email broadcast that next week's trailer, titled "Looking for that special someone", will go online at 12:00 PM EDT on 28th June. That's 5 PM in the UK, and 2 AM (June 29th) in Australia.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#142 myggen 17 år siden

Hvis nogen interesserer sig for Rockstar, så havde Wired en meget interessant artikel i maj-nummeret.

Edit: Artiklen kan sørme også findes online:

http://www.wired.com/gaming/gamingreviews/news/200...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#143 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#144 myggen 17 år siden

Et konsol-heads-up:

Gears of War (360.. duh!) til 295,- kr. incl. fragt:

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?pr...

Så er der ikke længere nogen undskyldning for 360-ejere for ikke at eje det spil. COOP FTW (siger de unge mennesker ikke sådan?)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#145 DarkLight 17 år siden

Spændende MP detaljer omkring den lækre Timeshift til PS3
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#146 myggen 17 år siden

Mon også det gælder den åbenbart ulækre udgave til 360?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#147 DarkLight 17 år siden

Aner det ikke. Følger ikke med i så meget på den front :)
Gravatar

#148 elwood 17 år siden

#147 hehe 8-)

And now for something completely diffrent (btw. små 20 timer til den nye GTAIV trailer) jeg har opdaget en ny måde at nyde Guitar Hero 2 på, hvis man er fursteret over en sang.

Jeg havde en ven på besøg, og han er meget konsol afvigende, har jævnligt snakken om Keyboard Vs Gamepad i FPS'er hehe.

Men jeg introducerede ham for GH2 på min xbox360, jeg bad ham så sige om der var enbestemt jeg lige sku demostere, og lovede ikke at jeg var god, han sagde så "Madhouse" lyder da meget fed, ok sagde jeg så og gik igang.

Jeg klaree mig nogenlunde, og sagde "pyha hvis du tror det her er svær så skal du høre den med et band der hedder Anthrax" jeg tog så lige et kig på sangen igen og Det var sku lige den jeg havde spillet (den sang som jeg bandede gevaldigt over da jeg havde fået GH2 og spillede den første dag)

Og Så sku han jo lige prøve en sang så jeg lagde nemt ud for ham med Surrender... og pling, plang plang, lød det da han forgæves forsøgte at ramme knapperne, det var ret muntert at se på 8-) han er dog blevet bedre, og jeg må sige jeg tror han er blevet afhængig, han nævnte da vi lige sku tjekke det ud igen næste gang han kom forbi.

Ps. jeg kæmper stadig hårdt, er gået igang med Medium, men min fingrer vil bare ikke samarbejde hehe, btw har fået 100% på Strutter og Surrender på easy, jeg er sku stolt hehe.

Jeg så forresten lige video'en fra GH3 det der battlemode det ser ondt ud, på den sjove måde.

(nå 19 timer 46 min GTAIV ny trailer)
Gravatar

#149 elwood 17 år siden

ESRB er de ikke ved at gå lige lovlige meget amok eller ?

ESRB
Gravatar

#150 elwood 17 år siden

Så er den her!

GTA IV Ny trailer

Damm det ser godt ud, meget bedre trailer end jeg havde ventet.

Skriv ny kommentar: