Gravatar

#151 Corgan 17 år siden

Jeg forstår ikke helt hypen omkring GTA4. De forrige spil var da ok... men de var utrolig ensformige. Hvilket så har resulteret i at jeg aldrig fik gennemført et GTA spil. Jeg kørte død i det efter nogle timer. Det er da sjovt nok at hive det frem engang imellem, for bare at køre lidt rundt.... men så er der vist heller ikke meget mere i det IMO.
Det er da fint nok med de trailers... men man ser jo ikke andet end det man allerede har set på billederne. Der vises intet gameplay.... og det er vel det, det hele handler om.
Gravatar

#152 elwood 17 år siden

#151 jeg synes heller ikke fodbold er intressant, alkohol, eller dødsmetal, men sådan er det jo med så meget.

Nogen kan li det andre ikke, det er en fri verden vi lever i.

For mig er det en af mine ynglings spil serier.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#153 Bates 17 år siden

GTA er er da drømmespillet. uha jeg glæder mig til GTA4.
Gravatar

#154 elwood 17 år siden

igår spillede jeg lige Psychobilly Freakout på Guitar Hero 2, og da jeg spillede den på Easy hadede jeg den da jeg fejlede konstant, og klarede mig kun med nød og næppe igennem den.

Nu her når jeg spiller den, går det meget nemmer, og jeg finder den faktisk ret munter at spille 8-)

Klarede den næsten også på Medium igår, Damm det er nok mit mest spillede spil til 360'er for tiden.

Jeg kan begynde og ane Freebird i horisonten hehe.
Gravatar

#155 Corgan 17 år siden

#152:

Jeg tror du misforstår.
Det er ikke fordi jeg ikke finder GTA interessant... men jeg synes blot det er blevet hypet alt for meget op.

#154:

Jeg er lige gået igang med Hard... og jeg failer næsten hver sang jeg prøver. Det er temmelig trist og giver ikke just én lyst til at øve videre på det niveau. Problemet er blot at jeg normalt får 96%-100% på de fleste Medium sange, så det er ligesom det eneste vej jeg kan gå.
Gravatar

#156 elwood 17 år siden

#155 ahh ok, well GTA serien har altid været noget stort for mange gamer, det er en af grundene til at Take2 stadig har skruen i vandet, på trods af deres mange problemer.

Da GTAIII kom på banen og man fandt ud af det blev 3d var det jo noget nær en af de bedste 2d til 3d overgange, man har set (hvis man lige ser bort fra Mario64) Senere hen byggede de så videre på serien med større arealer, nye ting man ku gøre i spillet osv.

Grunden til al hypen tror jeg er at det er Next(sorry current Gen) GTA, og folk ved hvor kraftig 360 og PS3'en er så alle er spændt på at se hvad Rockstar kan få ud af to så kraftige Konsoller, det er min vurdering af Hypen omkring GTA.

Og så det at Rockstar vel egentlig er det man kalder Branchens slemme drenge, som altid lige skal gå et skridt videre.

Hehe ja GH2 kan godt være grumt, jeg har svært nok ved Medium 8-)
Gravatar

#157 El vez 17 år siden

#155 Start med de nemme sange: Sweet Child, Stellar, Shout at the devil, You really got me. Så snart du har fået styr på den 5. knap kan du rykke videre til de andre.

Don't despair =)

Og ja, nogle gange skal man faile et par gange inden man kommer igennem. Men bår du først har gennemført et antal sange på hard, er der ikke meget udfordring i medium længere.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#158 elwood 17 år siden

Så kom jeg til face melters på Medium, og argg min fingere kan ikke følge med hehe, jeg klarede med nød og næppe Misirlou, men jeg kan mærke jeg kan ikke skifte plads hurtigt nok f.eks. når der er to farver som kommer skiftevis ned hurtigt, så kan jeg ikke strumme og skifte knap hurtigt nok.

Og ja jeg forsøger at indvoldvere min lille fingrer også, men den samarbejder ikke rigtigt 8-)

Men for satan det sjovt bare at fyre Sweet Child på og så bare stå og føle sig som den største Guitar Rock gud, lige indtil man fyre den på hard that is hehe.

Gravatar

#159 Bony 17 år siden

Damn* det lyder som et spil jeg må have fingrene i!

*Edit. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#160 elwood 17 år siden

Eb games har det vidst til tilbud 500 kr. spil inklusiv Guitar controller, de køre med udsalg for tiden, var der inde idag og bemærkede det lige.

Btw går ud fra du snakker om Guitar Hero 2 til xbox 360 ?

Skriv ny kommentar: