Gravatar

#231 myggen 18 år siden

#227: Ja - de grønne er dem med links videre :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#232 elwood 18 år siden

OK så kommer lidt E3 talk fra mig af.

Første confrerencherne, her var det klart Sony der kom ud på toppen, når man snakker ren underholdning og nye ting, men vi tager dem lige kort en efter en.

Nintendo: Deres var den dårligste, Reggie brugte self. tid på salgstal, og popularitet's faktoren, og de viste konstant klip og nyhedsindslag, og klip fra Youtube med Wii. Nintendo Siger deres Fokus også er til Hardcore gamers, men deres "show" bare meget præg af at være til broad audience, f.eks. Wii-fit kommer nok ikke indefor i min lejlighed hehe. Der var et minimalistisk Fokus på DS spil, som stadig er en sindsyg populær Håndholdt konsol, de viste demo af det Nye Zelda Phantom Hourglass til DS, og så en demo af det nye Metroid Prime.

De snakker Online, og Reggie Siger de har stor fokus på det, og fortæller om hvornår det nye Smash Brothers kommer ud, og viser klip fra det nye MArio Kart, som ja bevares glæder mig da til det, men jeg hader bare deres Friends Code system, og havde håbvet på de kom ud med en stor plan om nye online muligheder, hvor man kan joine et spil som man vil. Kan godt være det bliver sådan, men de fortalte det i så fald bare ikke.

Nej Nintendo leverede den svageste udgave, sidste år var de meget bedre. Kom Igen Nintendo i kan jo godt.

Microsoft: De valgte den fuldkomne sikker stil, men også lidt kedelige, de viste kun spil der kom ud i år, med en enkel undtagelse RE5. Peter Moore fik ikke rullet sine ærmer op denne gang ævha, men han ku dog stadig bruge sit ynglingsord Exclusive. Halo3 var self. et stor fokus hele vejen igennem, og da de kom til at vise Singleplayer traileren, håbede jeg på det bedste, men den trailer var så rode klippet sammen, stor bekymring fra folk der prøvede MP beta'en var grafikken, ville den blive bedre i SP, det korte svar er Ja

Men det blive bare ikke demosteret så godt som man ku håbe, Den demo som Pressen fik demoede hos Microsoft på selve E3, viste dette meget bedre, og sku efter min mening ha været det som Microsoft viste. Så kom Assasins Creed på banen igen, og det er stadig et spil jeg ser meget frem til, og det ser stadig godt ud, og glæder mig til at få controlleren i hånden, fordi styringen udfra det jeg har læst er ikke så umiddelbart som man kunne tro.

Peter Moore fik også lige lov til at spille guitar i Harmonix Rockband, og det er vidst noget han skal øve sig lidt på, men sjov indslag var det da, og spillet ser rigtig sjovt ud... men pris?

Sony: Lagde ud med deres Home og en utrolig karismatisk kan ikke lige huske hans navn, men han var sådan en mand man ikke blev træt af at høre på, og han var meget ydmyg at høre på.

Han fortalte lidt om PSP'en og de titler der kommmer til den, og så blev den nye Redesigned PSP vist frem, den er lettere og så har den TV out, og en ganske speciel Hvid Udgave af den blev vist frem af ingen ringer end Chewbacca!

Phil Harrison kommer frem og fortæller mere om Home, og hvad det er istand til, han viser blandt andet at selve community aspektet bliver viderført på mobil tlf. og igen tager han et "klasse" billede for at demostere.

Så fortælles der om de spil der kommer til PS3, både i år og senere, en del af dem har fået deres eget PShome snedigt.

Hideo Kojima kommer på scenen og fremviser en ny ingame trailer fra MGS4, et ord om denne... Raiden er total Badass mod Vamp!

Da showet er ved og blive forbi siger Phil tak, og er på vej ud, men kommer lige i tanker om han vidst glemte noget, lyset går ud og frem fremtoner Killzone2 på skærmen "og ja det sku være ingame denne gang som Phil siger inden han går" (der sku ha været demo af spillet senere hen, hvor dette blev bekræftede) Spillet rammer ikke deres Target Render helt, men det er sku ikke meget galt.

Så Sony fik vist nøjagtig det de skulle, de vidste at de var nødt til at komme oven på efter hele Killzone2 affæren sidste år, og dette gjorde de, De fik vist at de er fremme i skoene med spiludvalget, og nye kommene stor spil selv efter 2007 (dette har microsoft sikekrt også Fable 2, ser ret godt ud, men prob. is de viste de bare ikke)

Så Sony kom ud som den klare vinder.

Nogle Spil jeg personlig ser frem til:

Nintendo: Super Mario Galaxy, Mario Kart, Metroid Prime, og et nyt ikke annocerede spil

Microsoft: Mass Effekt, Assasins Creed, Halo3, BioShock, Brothers In Arms Hells Highway, GTAIV.

Sony: Uncharted: Drakes Fortune, Ratchet and Clank Future: tools of Destruction, MGS4, Heavenly Sword.

Flere af titlerne er Multiplatform, men jeg har bare nævnt de konsoler, jeg vil ha dem til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#233 elwood 18 år siden

Update: Glemte self. Little Big Planet til PS3, det spil ser bare så sjovt ud.
Gravatar

#234 Bony 18 år siden

#232 - Glimragende med en mand i marken hvor det sner. :)

Men fattede ikke helt det med Nintendos online del? Sker der noget på det punkt eller..?

Og Wii-fit? Hvad er det for en størrelse..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#235 elwood 18 år siden

#232 Altså Nintendo har den syge måde at lave online på, både med DS og Wii.

Din Wii, og DS har en såkaldt friendscode, det er en lang kode af tal, som indentifisere din Konsol, når du så skal spille online med dine venner taster du først hans kode ind på din wii, for de pågældende spil (yep that's right du skal igennem smøren igen hvis du skal spille et andet spil) når du har tastet hans ind, så taster han din ind, og nu kan i connecte med hinanden.

Nintendo's MArio Strikers til Wii, sku vidst fungere på en lidt anden måde, har dog ikke spillet så jeg er ikke hel sikker, Men det er bare noget Nintendo er nødt til at få ændret, for det er en ret dum process hver gang at sku igennem.

Med hensyn til Wii-Fit tror bare jeg lader videoerne tale for sig selv.

Trailer

Fra Nintedos PRess show part 1

Part 2

Part 3

Nåja glemte lige noget ved Nintendo, deres Wii Zapper, you guys gotta be kidding, og Wii-Wheel (som jeg da i øvrigt har set modeller af på markedet i et stk. tid nu, ku godt li at der var lavet pauser mellem præsentationerne, Nintendo havde forventede en reaktion ved Wii Wheel.

Ps. Og dear god hvor er Iwata søvndysene at høre på zzz.

Gravatar

#236 Bony 18 år siden

#235 - Hahaha, det der fit er da til grin. Det kommer bestemt heller ikke her hjem og stå.

Jeg synes da den Zapper er meget fedt designet. Men ved ikke helt hvor brugbar den ville være lige til de FPS spil der er på markedet lige pt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#237 myggen 18 år siden

En enkelt observation til E3, gjort af IGN: Stort set alle multiplatformsspillene blev demonstreret på Xbox 360, selv dem der grafisk nok havde vundet ved en pc-demo (fx. Fallout 3). Eneste jeg lige kan komme i tanke om, der blev vist på PS3, var Burnout 5 (og fuck hvor ser det godt ud!)

Er 360 virkelig ved at være så dominerende som udvikler-platform?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#238 elwood 18 år siden

#237 Det har måske at gøre med fremgangsmetoden til udvikling af spillene, mange spil bliver udviklet til Xbox360 først, og herefter Converteret til PS3'en.

BurnOut Paradise er undtagelsen, det bliver først lavet til PS3, og så convertere de det til Xbox360.

Så måske var de bare længere fremme med udviklingen af xbox360 platformen.

Sidder pt. og spiller Geometry War: Retro Evolved, det har fået Helt nyt liv efter jeg har fået HDTv, for satan det er fest fyrværkeri, når man kommer lidt op i level.
Gravatar

#239 filmz-Bruce 18 år siden

#237 Microsoft er jo ikke det ringeste firma til at lave software til udviklere, som er intuitivt og nemt at bruge. Jeg skal ikke kunne udtale mig om PS3 platformen, men jeg synes personligt Microsoft har godt styr på udviklingsprocesserne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#240 elwood 18 år siden

Nåja jeg glemte lige at nævne den imponerende Demo af Call of duty 4, som Blev vist på Microsoft's press show, se den Her

Og lad være med at læse kommentarene nedeunder i linket, jeg tror i vil få jer en overraskelse.

Første gang jeg så den lagde jeg ikke mærke til ens makker der lå gemt lige ved siden af, før han rejser sig op. Det er ikke bare en grafisk effekt, det er camo der virker, for satan det ser fedt ud!

Skriv ny kommentar: