#237+238: Det er også min tanke, og man må åbenbart konstatere, at den er ved at være primær udviklingsplatform for mange udviklere. Det er jo en utroligt positiv ting for 360-ejere, men skidt for PS3-ejere. Alt andet lige, vil man 'aldrig' på PS3 se et spil der fuldt ud udnytter maskinen, hvis der kun porteres (jaja, jeg snakker i absolutter, ved godt der er en del spil udviklet kun til PS3).
Kvalitetsmæssigt ender vi i en Atari/Amiga-situation, hvor der udvikles til laveste fællesnævner, hvilket PS3-folket nok vil påstå 360 er.
#241, i teorien lyder det rigtigt, men det går trods alt den rigtige retning da titler som Dirt, der er flottere i den porterede PS3 udgave end den originale Xbox 360 udgave.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#242 Det optimale umiddelbart vil være at bruge PS3 først, og så gå over til Xbox360, men når man stiller det op på den måde, så er det fansboys'ne går amok hehe.
Btw Dirt ser også fin ud i HD på 360'eren, prøvede demo'en igår igen efter og ha fået HD... Oh boy 8-)
Ahh nu der ikke langt igen til BioShock kommer ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#242: Vidste ikke at Dirt så bedre ud, det er jo positivt for PS3-spil, hvis der lægges en indsats i at få det bedste ud af den, selv ved portering.
Strengt taget kan jeg jo være ligeglad, da jeg ikke har en PS3, men som gammel Amiga-ejer kan jeg huske hvor ærgeligt det var at sidde med en (efter forholdene) fantastisk og revolutionerende maskine, hvortil der kun fandtes direkte porteringer fra Atarien.
Det var så indtil Shadow of The Beast kom, som var udviklet direkte til Amiga, og så blev det for alvor demonstreret hvad den var i stand til. 2D platformer, med baggrunde der scrollede i 7 lag!!!! Ja, der står SYV!! :)
Nu er jeg langt om længe kommet igennem Woman på Hard i GH2. Fuck, det var svært og tog tid. Fik vist kun omkring 30.000... hvor jeg på Medium har fået omkring 170.000 på den sang. Nu er der heldigvis låst op for et nyt set, så der er heldigvis et par andre sange at gå igang med.
Seriøst elwood. Hvis jeg fik en krone for hver gang du har sagt HDTV herinde på filmz, rundt omkring i de forskellige tråde det sidste stykke tid, ville jeg kunne gå ned og købe mit eget HDTV OG en PS3 for pengene. :D
Åhh, den kærlighed, den kærlighed.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#249 Hey jeg kan ikke gøre for jeg er glad for mit tv.
8-)
Hvis så bare jeg lige ku blive klog på al det her med 1080P, og hvorfor mit tv siger unknow signal (selv når den viser et billede) når jeg tilslutter min 360 med VGA for lige at se om den kan køre 1080P, så ville jeg blive endnu glader.
Ps. hmm det må så blive et 14" hd og PS3 20 GB versionen hehe
endnu mere Ps. det er bare en fase, vent til jeg så får Blu-ray.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#241 myggen 18 år siden
Kvalitetsmæssigt ender vi i en Atari/Amiga-situation, hvor der udvikles til laveste fællesnævner, hvilket PS3-folket nok vil påstå 360 er.
#242 DarkLight 18 år siden
#243 elwood 18 år siden
Btw Dirt ser også fin ud i HD på 360'eren, prøvede demo'en igår igen efter og ha fået HD... Oh boy 8-)
Ahh nu der ikke langt igen til BioShock kommer ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#244 myggen 18 år siden
Strengt taget kan jeg jo være ligeglad, da jeg ikke har en PS3, men som gammel Amiga-ejer kan jeg huske hvor ærgeligt det var at sidde med en (efter forholdene) fantastisk og revolutionerende maskine, hvortil der kun fandtes direkte porteringer fra Atarien.
Det var så indtil Shadow of The Beast kom, som var udviklet direkte til Amiga, og så blev det for alvor demonstreret hvad den var i stand til. 2D platformer, med baggrunde der scrollede i 7 lag!!!! Ja, der står SYV!! :)
#245 Corgan 18 år siden
Nu er jeg langt om længe kommet igennem Woman på Hard i GH2. Fuck, det var svært og tog tid. Fik vist kun omkring 30.000... hvor jeg på Medium har fået omkring 170.000 på den sang.
Nu er der heldigvis låst op for et nyt set, så der er heldigvis et par andre sange at gå igang med.
#246 El vez 18 år siden
#247 Corgan 18 år siden
I will.
#248 elwood 18 år siden
Kan man snart høre noget i trailerne du har komponeret, eller det er måske deri allerede ?
Synes det er et lidt spændende/stort projekt du har gang i.
#249 Bony 18 år siden
Åhh, den kærlighed, den kærlighed.. ;)
#250 elwood 18 år siden
8-)
Hvis så bare jeg lige ku blive klog på al det her med 1080P, og hvorfor mit tv siger unknow signal (selv når den viser et billede) når jeg tilslutter min 360 med VGA for lige at se om den kan køre 1080P, så ville jeg blive endnu glader.
Ps. hmm det må så blive et 14" hd og PS3 20 GB versionen hehe
endnu mere Ps. det er bare en fase, vent til jeg så får Blu-ray.