He he... jeg er ikke så vild at jeg har gennemført Hard. Jeg har dog fået 5 stjerner på alle Easy sange og 5 stjerner på næsten alle Medium sange (Madhouse slår mig ihjel!). Det kan godt være jeg bliver nødt til snart at gå videre med Hard, da jeg er blevet lidt træt af at spille de samme 5 sange på Medium nu. Men så skal jeg dog lige vænne mig til at bruge den orange knap. Jeg har det ellers meget godt med at jeg ikke behøvede at flytte fingrene... but I guess those days are over... Har du en Xbox 360?
Ved et HDTV der normal har 1-2 Component indgange, hvo'en løser man så problemet med 3 konsoller, har 360, og Wii men senere hen kommer en PS3 nok også til familien altså når jeg oglige har et HDTV 8-)
Men jeg tænker PS3'en den har HDMI udgang, så vidt jeg ved, og har alle HDTV ikke også HDMI indgang nu til dags.
Findes der component fordeler, altså hvor man får flere component stik ud af et stik (her tænker jeg på min 360'er og Wii der pt. køre RGB SCART)
forsøger bare allerede nu at finde ud af løsningen, måske nogen der har samme setup der kan fortælle hvad de gjorde ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Dog vil jeg tilføje, at hvis din Wii har mulighed for at køre med progressive scan, som PS2 har, så giver det noget af et løft på billedsiden, hvis man kører med component i stedet for scart/RGB. Jeg var noget overrasket over forskellen, da jeg skiftede kabel for nogle uger siden.
Kom så ikke her og sig at Wii'en er en børnekonsol hehe.
Første preview af Manhunt 2 til Wii
her er lige lidt af starten Consider for one moment that in Manhunt 2 you can, Wii remote and nunchuk in hands, use a pair of pliers to clamp onto an enemy's testicles and literally tear them from his body in a bloody display; and if that weren't enough, you'll take one of the poor victim's vertebrae along with his manhood. Or, if you'd prefer, you can use a saw blade and cut upward into a foe's groin and buttocks, motioning forward and backward with the Wii remote as you go.
Jeg glæder mig satme til at slippe min indre psykopat løs igen, Rockstar kan satme lave spil der provoker, og husk nu børn det er kun spil ikke virkelighed, men derfor skal der nok være en del amerikaner der vil ha det bandlyst.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 filmz-Kadann 17 år siden
Jo, det var den der blev brugt til den der Vietnam-serie, kan dog ikke huske hvad præcis den hedder.
Edit: Tour of Duty, var det jo..
#52 El vez 17 år siden
Jeg læste også om Guitar Hero, 80's edition eller noget i den dur. Det var dog en langt fra imponerende tracklist de diskede op med.
#48 Hvor vild er du til GH, Per? Jeg har lige gennemført på Hard :)
#53 Corgan 17 år siden
#52:
He he... jeg er ikke så vild at jeg har gennemført Hard. Jeg har dog fået 5 stjerner på alle Easy sange og 5 stjerner på næsten alle Medium sange (Madhouse slår mig ihjel!). Det kan godt være jeg bliver nødt til snart at gå videre med Hard, da jeg er blevet lidt træt af at spille de samme 5 sange på Medium nu.
Men så skal jeg dog lige vænne mig til at bruge den orange knap. Jeg har det ellers meget godt med at jeg ikke behøvede at flytte fingrene... but I guess those days are over...
Har du en Xbox 360?
#54 elwood 17 år siden
Men jeg tænker PS3'en den har HDMI udgang, så vidt jeg ved, og har alle HDTV ikke også HDMI indgang nu til dags.
Findes der component fordeler, altså hvor man får flere component stik ud af et stik (her tænker jeg på min 360'er og Wii der pt. køre RGB SCART)
forsøger bare allerede nu at finde ud af løsningen, måske nogen der har samme setup der kan fortælle hvad de gjorde ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 filmz-Kadann 17 år siden
Der er flere løsninger på problemet. De fleste nyere HDTV har 2-3 HDMI-indgange, så der kan du sætte PS3'eren til, hvilket også er det mest optimale.
Som regel er der kun én componentindgang (på dem jeg har set) og mit forslag ville være at bruge den til din Xbox360 og henvise din Wii til scart.
Hvis du har planlagt at udvide dit anlæg, så har Denons receivere rent faktisk mulighed for at fungere som fordeler, selv i de billigere klasser.
Alternativt findes der omskifterbokse til component, dog ved jeg ikke hvad prisniveau de ligger i, eller om kvaliteten er ok.
#56 elwood 17 år siden
#57 filmz-Kadann 17 år siden
No problem. :)
Dog vil jeg tilføje, at hvis din Wii har mulighed for at køre med progressive scan, som PS2 har, så giver det noget af et løft på billedsiden, hvis man kører med component i stedet for scart/RGB. Jeg var noget overrasket over forskellen, da jeg skiftede kabel for nogle uger siden.
#58 elwood 17 år siden
hehe.
#59 elwood 17 år siden
Første preview af Manhunt 2 til Wii
her er lige lidt af starten Consider for one moment that in Manhunt 2 you can, Wii remote and nunchuk in hands, use a pair of pliers to clamp onto an enemy's testicles and literally tear them from his body in a bloody display; and if that weren't enough, you'll take one of the poor victim's vertebrae along with his manhood. Or, if you'd prefer, you can use a saw blade and cut upward into a foe's groin and buttocks, motioning forward and backward with the Wii remote as you go.
læs resten Her
Jeg glæder mig satme til at slippe min indre psykopat løs igen, Rockstar kan satme lave spil der provoker, og husk nu børn det er kun spil ikke virkelighed, men derfor skal der nok være en del amerikaner der vil ha det bandlyst.
#60 filmz-lbw 17 år siden