Gravatar

#91 elwood 17 år siden

Ny trailer for Army of Two, som kommer til xbox360 og PS3'en

I spillet lægges der meget vægt på teamwork, og ens AI makker, kan risikere at blive uvenner med dig, hvis f.eks. du bare render rundt og skaber dig, så demo'en på E3 og jeg må indrømme det er et spil jeg holder meget øje med, virker ret lovende.

Humoren ser også ud til at være intak, bare se den her trailer hehe.

Army of Two
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#92 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#93 elwood 17 år siden

Interview med en af giganterne, hvis ikke den største indefor Musik i spil.

Kojo Kondo

Gravatar

#94 elwood 17 år siden

Haps sagde 360'eren

Devil May Cry 4 er bekræftet til 360'eren (og pc, men glem den version fordi den konvertering bliver slem, ligesom med DMC3 S:E blev) Spillet vil sågar blive udgivet samme tidspunkt som PS3 udgaven.

Er det bare mig der tænker, hvornår står der MGS4 confirm for the 360 i en overskrift.

Jeg ved at MGS serien er et af Sony's mest sælgende serie, men det ser ud til at flere og flere spil vandrer over på 360'eren, så jeg kunne godt forstille mig det måske skete (jeg vil da ikke ha noget i mod det som 360 ejer hehe) men jeg har ikke lige tal på hvor mange af Konamis big Brands, som røg over på 360, hvis der da har været nogen.

Ah men de har stadig little big Planet, det gælder jeg mig satme også til når jeg på et tidspunkt anskaffer mig en PS3 8-)
Gravatar

#95 JannikAnd 17 år siden

Nogen der ved, hvor X-box 360 Premium fåes billigst (helst med to joypads, da jeg bor i et mindre kollektiv).
Gravatar

#96 elwood 17 år siden

jeg kan ikke huske de præcise priser, men eb games og Game blandt andet køre med noget med 3100-3200 kr. eller mindre, hvor man får en xtra controller med, plus et "valgfrit" spil (det skal være et af dem som nævnes i tilbudet)

Kan ikke lige huske det præcist men det er noget deromkring.

Jeg fik min i ebgames i Århus i sin tid.

ellers er der også Elgiganten

her skal man dog lige købe en xtra controller, og der er heller ingen spil med, medmindre man vælge deres "pakke" løsning med Gears of war Obs. xtra controller er stadigvæk ikke med.

Gravatar

#97 DarkLight 17 år siden

PA: Good God

Kom så med det spil... :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#98 elwood 17 år siden

#97 Ahh ja God OF War 2 glæder jeg mig sku også til, en flot afslutning på PS2'en

Men nu du linker til Penny Arcade, så er jeg også lidt spændt på deres Penny Arcade spil

On The Rain-Slick Precipice of Darkness: Episode One

Jerry Holkins (Tycho) var meget munter at høre på da han var på ON the spot og tale om spillet, der er en slags 3. person RPG/adventure
Gravatar

#99 JannikAnd 17 år siden

#96 - Tak for det hurtige svar. Tror jeg napper Elgigantens pakke, da Gears of War i forvejen var i kikkerten.
Gravatar

#100 elwood 17 år siden

#99 hehe det også hel perfekt til Co-op jo 8-)

btw nu spørger jeg lige herinde project gotham racing 3, er det bare mig eller sku man ikke ku spille splitscreen mod hinanden i det spil ?

Jeg sværger jeg kan simplthen ikke finde ud af at sætte det op, jeg har ikke set skyggen af en splitscreen menu, nu har jeg levet med det i så lang tid (et af mine første spil) men nu må jeg sku lige vide om de har gjort noget suspekt for at gemme den del væk ?

Skriv ny kommentar: