Vil lige sparke lidt liv herinde igen, Jeg har lige glemt det, men nogen som kan huske hvornår Mariokart64 kom ud på Wii VC ?
Har de sidste par dage spillet en del Crackdown på min 360, demo'en er yderst underholdende, jeg ville bare ønske udviklerne havde brugt en del længere tid på en masse fede sidemissioner.
BTW er jeg den eneste der glæder mig til det nyeste udspil fra de kære Doctor fra Bioware, nemlig deres Mass Effect det spil har GOTY written all over it, 2007 bliver det vilde spilår, når nu også Bioshock udkommer, som jeg også ser meget frem til.
Stalker som jeg desværre har mistet lidt håbet for kommer også i år siger de, men det er blevet ændret en del siden deres første vision af det, men det skal nu ha en chance aligevel, måske det aligevel går hen og bliver et godt spil.
Nåja og så har vi jo Halo3 glæder mig til endelig at se noget actual gameplay fra det, og selv om jeg ikke er en grafik luder i mangel af bedre ord, så er jeg da lidt spændt på om de formår at lave det ligesom The Annousement traileren, som de stadig hårdtnakket påstår bliver spillets look.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
For dem af os, ergo mig, der stadig hænger fast i den originale XBOX - vil nogle af jer hærdede ældre XBOX spillere ikke lige kaste et par forslag til gode spil i min retning? Jeg er åbent for det meste, så bare lad os høre hvad I har at byde på - gerne med en lille argumentering jeg kan bruge til noget. Hvis jeg bare ville have titlerne kunne jeg bare slå op på IGN :)
Hvor nye de er gør mig egentlig ikke særlig meget. Jeg er til de fleste genrer, men vil dog gerne have et spil, der samtidig med, at det fungerer rigtig godt også fortæller en historie så man har lyst til at spille længere end 5 timer, hvorefter man bliver træt af det.
#11 DarkLight 17 år siden
#12 Corgan 17 år siden
Har lige fået fat på en Nintendo Wii til arbejdet. Så til dem der mangler én, kan de købes i Blockbuster ved Nørreport i Kbh.
#13 DarkLight 17 år siden
#14 Corgan 17 år siden
#13:
Jeps. Jeg skal jo have noget at lave, når jeg holder pause. :-)
#15 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 elwood 17 år siden
Har de sidste par dage spillet en del Crackdown på min 360, demo'en er yderst underholdende, jeg ville bare ønske udviklerne havde brugt en del længere tid på en masse fede sidemissioner.
BTW er jeg den eneste der glæder mig til det nyeste udspil fra de kære Doctor fra Bioware, nemlig deres Mass Effect det spil har GOTY written all over it, 2007 bliver det vilde spilår, når nu også Bioshock udkommer, som jeg også ser meget frem til.
Stalker som jeg desværre har mistet lidt håbet for kommer også i år siger de, men det er blevet ændret en del siden deres første vision af det, men det skal nu ha en chance aligevel, måske det aligevel går hen og bliver et godt spil.
Nåja og så har vi jo Halo3 glæder mig til endelig at se noget actual gameplay fra det, og selv om jeg ikke er en grafik luder i mangel af bedre ord, så er jeg da lidt spændt på om de formår at lave det ligesom The Annousement traileren, som de stadig hårdtnakket påstår bliver spillets look.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 ks 17 år siden
#18 myggen 17 år siden
#19 ks 17 år siden
#20 myggen 17 år siden