Gravatar

#111 filmz-lbw 17 år siden

#108 Jeg har længe gået og leget med tanken om at købe en PS3 (har en 360'er), men da jeg så Little Big Planet var jeg helt solgt. ;o)

Jeg vælger dog at vente til den er nede på kr. 4000,- (og der er lidt flere gode spil)... hvor lang tid kan det tage? :D

I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#112 elwood 17 år siden

#111 samme her LBP ser så sejt ud, MGS4 venter jeg hvertfald også på, men jeg klare mig fint med min wii og 360'er indtil videre.

#110 tillykke med den lille nye 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 myggen 17 år siden

#110: Ja tillykke med den - jeg håber du bliver tilfreds med den!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#114 myggen 17 år siden

Kværulant extraordinaire
Gravatar

#115 elwood 17 år siden

Gravatar

#116 elwood 17 år siden

btw jeg fik jo som sagt Godfather til Wii som en del af min fætters føsdagsgave til mig, og jeg fik lige spillet det lidt igår...

Det er SATME! sjovt, Nunchuck'en og Wiimote er ens hænder kort sagt, skydning i spillet er som Wii spil nu er engang, man bruger lockon og kan så target forskellige dele af kroppen, det er ikke her spillet har sin stærke side, men det fungere nu nogenlunde.

Næh der hvor det bliver sjovt er når man går i nærkamp, med Z targetter man fjenden, og med B grabber man dem, herefter kan man med nunchuck'en styrepind gå lidt frem og tilbage med ham.

eller man kan begynde og slå ham med de bare næver, dette gøres ved at slå ud med højre eller venstrer hånd, damm det fungere og føles godt, du kan også smide ham højre, venstre eller frem af ved at lave en bevægelse frem af med nuncuck og wiimote hvorefter du slipper grebet, og ser ham flyve hen af vejen.

Knæk nakken på ham, strangulere ham eller bare smide ham ud fra taget af, alt foregår med nunchuck og wiimote, hvis det her er indikationen af hvo'en Manhunt 2 til wii muligvis bliver så har vi en god oplevelse i vente.

Det har aldrig været sjovere at gennembanke uskyldige mennesker 8-)

Jeg vil varmt anbefale det til wii folket, også hvis man har spillet det oprindelige, da det her er en ny oplevelse.
Gravatar

#117 elwood 17 år siden

SÅ kom den ud! GTA4 teaser traileren 1:03 min man spiller en russer er mit gæt, der vises byen (Synes det ser fantastisk ud) og the Main charater.

Ikke noget gameplay havde ellers håbet, men oh well nu kan alverdens teorier få frit løb hehe, men for satan det ser gigantisk ud, 16/10 2007 er dato'en kære venner.

et enkel link

Jeg Glæder mig hvertfald.
Gravatar

#118 Bates 17 år siden

Ja det glæder jeg mig sgu også til.

Uha det ser godt ud.
Gravatar

#119 elwood 17 år siden

nogen der kan nå at læse de der lys reklamer, jeg er overbevist om der måske står små hints hehe.
Gravatar

#120 elwood 17 år siden

Imponeret over hvad Rockstar's Bordtennis Game engine kan udrette hehe.

Skriv ny kommentar: