Argg sidder fast ved en sang tror den Hedder Antrax (meget ond heavy, ikke lige min smag), noget i den stil, for satan den er ond hehe.
Men nu har jeg heller ikke lært de satans hammer on og pull off's endnu, kan sagtens lave dem i tutorialet, men så snart jeg lige skal prøve med en sang, glemmer jeg hvad det var jeg sku gøre hehe.
Ps. for satan hvor har jeg grint af nogle af kommentarene der kommer mens en sang loader, min farvorit er nok "your mom don't count as a fan" eller den med Mohawk'en hehe, den med nabo'en er nu også meget go.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
SDtår der rent faktisk "your mom don't count as a fan"? - Så skal de da lære at bøje korrekt, i hvert fald. (Og nej, det er ingen kritik af dig, hvis du har skrevet forkert, kunne bare være sjovt, hvis det står forkert i spillet)...
Btw til alle GH 2 fans her er et videoklip med Gene Simmons, og en xtrem heldig ung fyr, der får overrakt en custom made guitar hero 2 controller af Gene.
Så er der kommet en Wii trailer til spiderman 3, og jeg må indrømme at selv om jeg stadig venter på Wii "Spillet" (det som er udviklet fra bunden af til Wii, og kun Wii (nåja det jo Mario Galaxy)
Anyways her er Spiderman 3 trailer til spillet, og jeg syens sku det ser ret sjovt ud.
Og ja den er god nok det er Bruce Campbell's stemme, han vil stå for tutorial voice i alle udgaverne af spillet, ligesom han gjorde med Spiderman 2 spillet.
men ja ret at losse liv i tråden igen 8-)
Nu mangler jeg bare Super Paper Mario, men der er vidst lange udsigter til det her i Danmark suk, Nintendo har hvertfald ikke sagt noget om den europæiske udgivelse, så mit gæt er engang i Juni.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, men altså. Det var jo aldrig meningen, at det skulle hedder Mario 128. Det var bare et midlertidigt navn ligesom f.eks. REvolution var det for Wii...
#161 elwood 17 år siden
Men nu har jeg heller ikke lært de satans hammer on og pull off's endnu, kan sagtens lave dem i tutorialet, men så snart jeg lige skal prøve med en sang, glemmer jeg hvad det var jeg sku gøre hehe.
Ps. for satan hvor har jeg grint af nogle af kommentarene der kommer mens en sang loader, min farvorit er nok "your mom don't count as a fan" eller den med Mohawk'en hehe, den med nabo'en er nu også meget go.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#162 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden
(Og nej, det er ingen kritik af dig, hvis du har skrevet forkert, kunne bare være sjovt, hvis det står forkert i spillet)...
#163 elwood 17 år siden
#164 elwood 17 år siden
Rock On!
For satan det en ond Guitar Gene har.
#165 DarkLight 17 år siden
Her er lidt ekstra konsol læsning
#166 elwood 17 år siden
Så er der kommet en Wii trailer til spiderman 3, og jeg må indrømme at selv om jeg stadig venter på Wii "Spillet" (det som er udviklet fra bunden af til Wii, og kun Wii (nåja det jo Mario Galaxy)
Anyways her er Spiderman 3 trailer til spillet, og jeg syens sku det ser ret sjovt ud.
Spidey
Og ja den er god nok det er Bruce Campbell's stemme, han vil stå for tutorial voice i alle udgaverne af spillet, ligesom han gjorde med Spiderman 2 spillet.
men ja ret at losse liv i tråden igen 8-)
Nu mangler jeg bare Super Paper Mario, men der er vidst lange udsigter til det her i Danmark suk, Nintendo har hvertfald ikke sagt noget om den europæiske udgivelse, så mit gæt er engang i Juni.
#167 elwood 17 år siden
[url=
#168 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden
#169 elwood 17 år siden
#170 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden