Gravatar

#41 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg er enig #9!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#42 elwood 17 år siden

Ahh sidder lige og læser denne her nyhed, som kom i går.

Hideki Kamiya, Atsushi Inaba, og Shinji Mikami ser ud til at ha gået sammen i et nyt Firma "Seeds" de tre herre er fra det tidligere yderst kreative spilfirma "Clover"

Som blandt andet stod bag Viewtiful Joe serien, GodHand, og ikke mindst deres allersidste spil Okami (kan varmt anbefales!)

Så selv om Clover Studio lukker ned, ser det ud til den kreative glød kan spire igen.

Læs mere Her
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 filmz-herskegut 17 år siden

@ Wii folket.

Her den anden nat da jeg kom hjem, stod min Wii som sædvanlig på standby, men det blå lys pulserede.. det gjorde det så det meste af natten.. hvad er årsagen til det ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#44 elwood 17 år siden

#43 har du sat wiiconnect24 til ?

måske den har været ved at hente noget ?
Gravatar

#45 filmz-herskegut 17 år siden

Nej, det har jeg nemlig ikke.
Jeg læste mig til et sted, at det var fordi der lå en mail til mig, men det kan da ikke rigtig passe.
Må lige kigge på det her når jeg kommer hjem et smut :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#46 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden

I går kom den nye kanal, Everybody Votes...det var vel den!
Gravatar

#47 elwood 17 år siden

Jeg var vild med Papermario til Gamecuben.

Og selv om Det nye Papermario til Wii, ikke bliver præcis på samme måde hvor det kun var 2D RPG.

Så prøv lige at spørg om jeg glæder mig til Wii udgaven, det ser ud til plottet og humoren bliver præcist så sindsyg som det var i Papermario til Gamecuben.

Læs evt. mere her

Det kan ikke komme hurtigt nok 8-)

Gravatar

#48 elwood 17 år siden

Modtog Black og Crackdown i dag, hehe Crackdown har jeg så fået hele 3 dage før dansk releasedate, Europe release date er nemlig den 23.

For satan det sjovt at springe ting i luften og hoppe mellem hustagene, så mangler vi bare lige en historie, og lidt bedre sidemissioner så har vi en hel sikker vinder, men som debut titel fra Realtime Worlds med Manden bag det oprindelige GTA synes jeg det er en flot debut titel.

Nåja og bonus ting beta invite til Halo3, det skal nok også blive sjovt.

Så kan jeg mundtrer mig med de her to spil indtil det nye Paper mario udkommer i April.
Gravatar

#49 elwood 17 år siden

Nåja btw. et andet spil jeg også ser frem til er Goichi Suda's aka. Suda 51's nye spil No more heroes.

Det var ham der lavede det meget stilede og anderledes Killer 7 til Gamecuben.

Og No More Heroes ser du til at blive lige så mærkeligt og skørt, men i forhold til Killer 7 der var et slags On Rails spil, er NMH et freeform spil, med sidemissioner osv.

Prøv bare at hør hvad spillet handler om taget fra Interviewet på ign.com

"The main character, Travis Touchdown, was born from my imagination -- an idea that Johnny Knoxville (an actor from Jackass) is a Japanese anime otaku (animation freak) and this led him to be interested in Japanese martial arts. Then, he finds himself talented in martial arts. Johnny is also a Star Wars freak, and happens to purchase a lightsaber on an Internet auction. After that, he starts to make his living as an assassin using this lightsaber. This is how Travis was born, and after that I started to work on planning No More Heroes.

The story begins when Travis is ranked at the eleventh place of the killer association by an unexpected coincidence. Travis is now a qualified assassin on this ranking list, and aims to become the ultimate, strongest assassins of all. It is sort of like a growing-up story of a young assassin/kid which progresses by defeating all other assassins from 10th to the 1st place. This ranking match with other assassins is the main part of the story"

Læs hele Interviewet lige Her
Gravatar

#50 elwood 17 år siden

Nåja og så er det jo I marts det går løs med Command And Conquer 3, Yes! full motion videoerne er tilbage, dem har jeg sku savnet.

Og med som prominente navne som Michael Ironside, Billy Dee Willams, og ikke at forglemme Joe Kucan (fra det klassiske Westwood Stuios) aka. Kane!

Yep Kane Is Back og jeg glæder mig så meget til de herlige mellemsekvenser, og et underholdende gameplay 8-)

Her er en lille Teaser

Skriv ny kommentar: