Gravatar

#101 DarkLight 17 år siden

#100, samme som min sms lyd :) Hvad er dit id?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#102 elwood 17 år siden

Hehe genialt 8-)

du tænker på online navn i PS3 netværket.

RPG_HawK

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#103 aknot 17 år siden

#101 DarkLight jeg har forsøgt at tilføje dig i PS3 netværket, er der sket noget?

ellers er mit online navn: Aknot47
Gravatar

#104 DarkLight 17 år siden

#103, ja jeg tror du har tilføjet mig? Jeg mener i hvert fald jeg kan se dig på min liste.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#105 aknot 17 år siden

Ok ville bare være sikker på jeg havde gjort det rigtigt :)
Gravatar

#106 elwood 17 år siden

Hvis man har oprettet en udenlandsk PS3 account, udover sin danske, kan det så passe at hver gang man vil skifte skal man taste loginnavn og kodeord ind?

Kan bare huske på 360, der valgte man bare mellem sine forskellige account når man ville logge på.

Kan godt være PS3'en ikke var lavet på den måde, noget tyder på det lidt.
Gravatar

#107 DarkLight 17 år siden

Nej, det er ikke nødvendigt. Du sætter den bare til at huske dine login oplysninger.
Gravatar

#108 elwood 17 år siden

Hehe sidder og læser lidt Heavenly Sword Blog, der skabes dog kontakter på de sjoveste måder.

TAMEEM ANTONIADES, fortæller om hvordan han fik Andy Serkins ombord i projektet.

I had no experience in casting, directing, filming or motion capture at this level but I was lucky enough to have found a man who did.

Andy Serkis is undoubtedly the most experienced and accomplished motion capture actor on the planet. As fate would have it, my brother is his mortgage advisor. So I gave him a call and asked him if he could take care of these areas for Heavenly Sword. He was enthusiastic and I almost wept with joy. What I experienced with him during the shoot just blew my mind.
Gravatar

#109 Bony 17 år siden

Læste lige inde på Vooks at der er en firmware 3,0 update klar til Wii'en.

.Et digitalur i Wii Menu.
.Redesign af Virtual Console; det er nu muligt at søge efter spil samt se en liste over mest populære downloads.
.Nyhedskanalen viser nu overskrifter direkte fra menuen i det lille vindue.
.Vejrkanalen viser nu det lokale vejr direkte fra menuen i det lille vindue.
.Post-sektionen er blevet ændret med lidt nye farver og lyde, og det er nu muligt at flytte rundt på kontaktpersoner.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#110 elwood 17 år siden

Så fik jeg lige spillet lidt stranglehold Demo på 360, det der nok underholdt mig mest udover det meget ødelægbar miljø, var når man brugte precission Aim her går spillet i en slags sniper mode, og man kan nu indstille sigte på fjenden, og se kuglen i typisp bullet cam mod sit mål, Det fede er at Midway virkelig har gået i detaljen med hvor man kan ramme folk, skyder man dem i halsen ser man fjenden tage sig rallene til halsen mens de forsøger at sige en sidste komentar.

Man kan også skyde dem i hånden og more sig over den lille "av for helvede det gjorde Nas" dans som de herefter fremføre, inden man planter en kugle lige i panden på dem.

Ved ikke styringen skal jeg nok lige rode med, det er ikke hel så præcis for mig endnu at sigte, som jeg satsede på.

Men når Ps3 demo'en kommer på PSN skal den da lige tjekkes ud også, Stranglehold og Hardboiled i sampak, det da ikke en hel bad deal, men jeg tviler nu på at selve filmen er i HD, mit gæt er det er dvd udgave de har smidt på Blu ray discen.

Skriv ny kommentar: