#21 haha det var rart at vide, var lige ved at tro at hvis Ebert kom ud og sagde Jorden er faktisk Sekskantet så ville du give ham ret, da hans ord var lov 8-)
Nå al det her konsol og kunst snak gør mig lidt ør, så jeg løber lige en tur.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Argg ser ud til Stranglehold demo'en først Kommer ud til xbox360 den 8 August bummer. Btw nogen som egentlig ved hvad den der godkendelses process som Microsoft skal lave før de smider noget på Xbox Live går ud på ? Er det bare at teste om demo'en evt. virker eller lægger der en længere kringlede process bag ?
Nå ja og Heavenly Sword demo'en kommer på PSN imorgen så vidt jeg er informeret, regner med at høre lidt kommentar om den fra dig Darklight til den tid 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nå men oven på den lidt øv nyhed, synes det lang tid at vente hehe, jeg skal dog lige ha det bekræftet af Midway på deres Blog, før jeg går hel i spåner 8-)
Men så er det jo godt at det ser ud til Rockstar har inviteret lidt folk på en ny 45 min demo af GTA IV (desværre ikke nogen video af det) men her er linket til IGN's oplevelse.
Glæder mig også meget til det spil, synes bare markedsføringen er lidt ikke så heldig, det er ene og Alene Jade det handler om, det som om det er hendes spil (ved godt det ikke er hendes skyld, men det bare måden Ubisoft fremføre det rundt omkring, kun hende som skal udtale sig om det)
#29 hehe yep, hvis man har fulgt min E3 dækning vil man også forstå min begejstring for rockband, men priserne var det store spørgsmål, og nu er de kommet frem ser det ud til.
Guitar Hero 3 (ikke lavet af Harmonix) så jeg skal først se en masse anmeldelser og høre fra folk om hvo'en det er, Never Soft er et pudsigt valg som udvikler til det spil, men de skal da ha chancen.
Med hensyn til Rockband Gamestop har lavet nogle priser som IGN har linket til
If the bundle price of $199.99 is accurate it will be right in line with what most of us were expecting.
The standalone game disc is listed for both the PlayStation 3 and Xbox 360 as $59.99. The drums are going for $80 and the microphone for $30. Strangely, the 360 version of the wireless guitar is listed as $80, while the PS3 guitar is $60.
Electronic Arts has confirmed that the guitar from the 360 version of Guitar Hero 2 will work with Rock Band, and you can also use your Xbox Live headset as your microphone. So the only new peripheral 360 owners will definitely have to buy will be the drum set.
Så Start saving up those money kids.
Men hey jeg har riglig med spil i fremtiden her der skal ruineer mig først.
BioShock (Irrational Games oprettet af 3 tidligere arbejder fra Looking Glass Studio, laver denne Spirituelle Opfølger til deres megahit System Shock 2. Mere behøver jeg ikke vide før jeg vil lange pengene over disken)
Merc 2 (Med en spilfilosofi der lyder, "kan det ikke springes i luften, høre det ikke til i vores spil") bortset fra self. terrænet som ikke deformeres (det venter vi til Fracture med hehe) så kan alt springes i luften i spillet, og Fuel Bomb mmm
AC (hmm does it come with a 1:1 poster with Jade?)
Halo 3 (nå nej det er forsinket føsdag gave fra min fætter)
GTAIV (Jeg er så hyped på det, måske nok lidt for meget hehe)
Og ikke mindst Mass Effect (Bioware har ikke lavet et eneste dårligt spil, og jeg ser frem til virkelig at se om deres Dialog system er så flexsibelt som jeg har opfattelsen af det er)
Så rockband haster ikke for mig, de tager sig bare deres tid om at få skrabet flest mulige mastertracks sammen (hvilket faktisk er en del indtil videre takket være MTV's forbindelser, som de jo laver det i samarbejde med)
Nå ja og når jeg får en PS3 er der da lige to titeler jeg kan tænke på. Uncharted og Ratchet And Clank Future: tools of destruction.
#21 filmz-Bruce 17 år siden
Han gav Ace Ventura Pet Detective og Blue Velvet 1 stjerne, Batman 2 stjerner og Departed 4 stjerner. :)
#22 elwood 17 år siden
Nå al det her konsol og kunst snak gør mig lidt ør, så jeg løber lige en tur.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 elwood 17 år siden
Nå ja og Heavenly Sword demo'en kommer på PSN imorgen så vidt jeg er informeret, regner med at høre lidt kommentar om den fra dig Darklight til den tid 8-)
#24 elwood 17 år siden
Men så er det jo godt at det ser ud til Rockstar har inviteret lidt folk på en ny 45 min demo af GTA IV (desværre ikke nogen video af det) men her er linket til IGN's oplevelse.
GTAIV
#25 DarkLight 17 år siden
Det vil du helt sikkert få! På trods af at det er Assassins Creed min baggrund består af lige nu på PS3'en :)
#26 elwood 17 år siden
Lyder godt.
Ang. AC
Glæder mig også meget til det spil, synes bare markedsføringen er lidt ikke så heldig, det er ene og Alene Jade det handler om, det som om det er hendes spil (ved godt det ikke er hendes skyld, men det bare måden Ubisoft fremføre det rundt omkring, kun hende som skal udtale sig om det)
#27 DarkLight 17 år siden
#28 elwood 17 år siden
you know what? i would like to pet my horse too...
Jade
8-)
Uhh Bioshock sidste i august ohh sweet.
#29 filmz-NeoDk 17 år siden
I alle sammen snakker om Guitar hero 2 til xbox 360 :P
Lad os nu får 3eren
Men endnu bedre lad os få ROCK BAND!!!!!!!!!!!!!!
Det spil styrer og skal jeg bare have :P
#30 elwood 17 år siden
Guitar Hero 3 (ikke lavet af Harmonix) så jeg skal først se en masse anmeldelser og høre fra folk om hvo'en det er, Never Soft er et pudsigt valg som udvikler til det spil, men de skal da ha chancen.
Med hensyn til Rockband
Gamestop har lavet nogle priser som IGN har linket til
If the bundle price of $199.99 is accurate it will be right in line with what most of us were expecting.
The standalone game disc is listed for both the PlayStation 3 and Xbox 360 as $59.99. The drums are going for $80 and the microphone for $30. Strangely, the 360 version of the wireless guitar is listed as $80, while the PS3 guitar is $60.
Electronic Arts has confirmed that the guitar from the 360 version of Guitar Hero 2 will work with Rock Band, and you can also use your Xbox Live headset as your microphone. So the only new peripheral 360 owners will definitely have to buy will be the drum set.
Så Start saving up those money kids.
Men hey jeg har riglig med spil i fremtiden her der skal ruineer mig først.
BioShock (Irrational Games oprettet af 3 tidligere arbejder fra Looking Glass Studio, laver denne Spirituelle Opfølger til deres megahit System Shock 2. Mere behøver jeg ikke vide før jeg vil lange pengene over disken)
Merc 2 (Med en spilfilosofi der lyder, "kan det ikke springes i luften, høre det ikke til i vores spil") bortset fra self. terrænet som ikke deformeres (det venter vi til Fracture med hehe) så kan alt springes i luften i spillet, og Fuel Bomb mmm
AC (hmm does it come with a 1:1 poster with Jade?)
Halo 3 (nå nej det er forsinket føsdag gave fra min fætter)
GTAIV (Jeg er så hyped på det, måske nok lidt for meget hehe)
Og ikke mindst Mass Effect (Bioware har ikke lavet et eneste dårligt spil, og jeg ser frem til virkelig at se om deres Dialog system er så flexsibelt som jeg har opfattelsen af det er)
Så rockband haster ikke for mig, de tager sig bare deres tid om at få skrabet flest mulige mastertracks sammen (hvilket faktisk er en del indtil videre takket være MTV's forbindelser, som de jo laver det i samarbejde med)
Nå ja og når jeg får en PS3 er der da lige to titeler jeg kan tænke på. Uncharted og Ratchet And Clank Future: tools of destruction.