Gravatar

#191 myggen 17 år siden

Det er sikkert fordi ws-formaterne er fucked (klippet i toppen). 2K's forum gløder lige nu med vrede trolde!
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#192 dyg 17 år siden

#189 - Men så skal man have Steam. Det rører ikke min computer igen :]

Har selv gennemspillet demoen i eftermiddag. Var ikke vildt begejstret, men det så da ganske fint ud i 1680x1050 med "alt" på højeste setting.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#193 elwood 17 år siden

Der er et ATI hotfix, hvis det er ati kort man har, og vidst også til Nvidia der var en del problemer lige da demo'en kom ud.

Ps. hold jer fra 2k's forum indtil i har spillet spillet, Ken Levine advare mod folk der kan komme med spoilers, nogen har den frækhed at skriver spoiler i emnefeltet, efter flere udsagn fra bruger.

Insomniac siger forresten man ikke skal lytte til de dårlige reviews Lair får, de forsvare spillet i deres podcast. Jeg håber bare på en demo, så jeg kan se hvordan spillet er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#194 elwood 17 år siden

Rygtet talte Sandt, Illusion Softworks laver Mafia 2.

Mafia 2

Spændt på hvad historien er, om det er en prequel, eller hel anden karakter man spiller

Da Hovedpersonen i 1'eren jo blev dræbt, måske han nåede at få en søn, som nu tager hævn eller ?
Gravatar

#195 DarkLight 17 år siden

Uncharted: Drake's Fortune ser rigtig rigtig godt ud!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#196 DarkLight 17 år siden

Warhawk er klar til download den 28 August. \o/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#197 elwood 17 år siden

#195 dude that's like old news.... at det ser rigtig, rigtg godt ud 8-)
Gravatar

#198 Corgan 17 år siden

Gravatar

#199 DarkLight 17 år siden

#197, det var mere de indtryk der var i artiklen der fik mig helt op og kører.
Gravatar

#200 elwood 17 år siden

eller spillet som bare hedder Operation Flashpoint, jeg mener de rigtige udvikler Bohemia lavede ArmA.

Og Codemasters bare har rettigheden til navnet.

Men derfor kan det godt være et godt spil.

#199 ah på den måde, hmm men ok siden du "påvirkes" af dem, så må du da også alllerede ha forudbestilt Zak and Wiki til Wii'en 8-)

Det er om noget et spil Ign er hel begejsttret for 8-)

Men ja Uncharted ser vandvittigt flot og spændende ud, de skrev godt nok hvor let det var med hensyn til skyde sektionen, men de nævnte ikke om det lignede en forbedring fra E3, hvor jeg synes skydningen så meget upræcis ud.

Men Uncharted og Ratchet and Clank future: tool's of destruction, står allerede på min to buy liste.

Skriv ny kommentar: