#31 Ja Timeshift ser fornuftig ud, men for satan hvor var jeg harm i starten da jeg fandt ud af de ville afgøre hvile timeshift powers jeg sku bruge, men efter de demoede det på E3 blev jeg lidt mere rolig.
Og hey tak, god fornøjelse med Heavenly Sword I dag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Spole tid tilbage, kan gøres på steder hvor spillet mener det skal bruges, de fandt ud af at den funktion ku ødelægge spillet ret hurtigt, hvis folk fik frit styre over den funktion.
Slowmotion, aktiveres ved tryk på en knap, trykkes der to gange på den stopper tiden.
Hmm måske de kan slåes fra, men jeg tvivler lidt oh hvis bare den demo kom ud før 8 August ku man jo finde ud af det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 hehe se #24 men hey det kan ikke gentages nok, nej jeg glæder mig sku også til det
Ser ud til de virkelig går i detaljerne, håber bare ikke det bliver for restrektivt, hele missionen med Law firmet lyder som om den er for ud valgt fra start af, men ku self være man kan gøre dte på andre måder.
Så håber jeg bare Rockstar kan slippe med en M-rating denne her gang 8-)
er der nogen europæisk udgivelses dato (eller bare et rygte om hvornår det kommer på markedet) på dancing stage universe (AKA dance dance revolution universe) til xbox360?
#31 DarkLight 17 år siden
Strangehold's våben video
Ellers god lillefredag til alle.
#32 elwood 17 år siden
Og hey tak, god fornøjelse med Heavenly Sword I dag 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 DarkLight 17 år siden
Og mange tak! Kan ikke vente med at komme hjem fra arbejde :P
Er jeg forresten den eneste der synes det ser lamt ud med tracerbullets i Strangehold?
#34 elwood 17 år siden
Spole tid tilbage, kan gøres på steder hvor spillet mener det skal bruges, de fandt ud af at den funktion ku ødelægge spillet ret hurtigt, hvis folk fik frit styre over den funktion.
Slowmotion, aktiveres ved tryk på en knap, trykkes der to gange på den stopper tiden.
Hmm måske de kan slåes fra, men jeg tvivler lidt oh hvis bare den demo kom ud før 8 August ku man jo finde ud af det 8-)
#35 filmz-NeoDk 17 år siden
Suck My Kiss, Red Hot Chili Peppers
La Grange, ZZ Top
Number Of The Beast, Iron Maiden
Through The Fire And Flames, Dragonforce
Til den sidste med Dragonforce, synes jeg lige I skal se soloen
#36 DarkLight 17 år siden
Det får mig bestemt ikke til at glæde mig mindre!
#37 elwood 17 år siden
Ser ud til de virkelig går i detaljerne, håber bare ikke det bliver for restrektivt, hele missionen med Law firmet lyder som om den er for ud valgt fra start af, men ku self være man kan gøre dte på andre måder.
Så håber jeg bare Rockstar kan slippe med en M-rating denne her gang 8-)
#38 caks 17 år siden
#39 elwood 17 år siden
GTAIV gigant preview
#40 Corgan 17 år siden
#35:
Niiiiiice!!