Ser ud til at Manhunt 2 sagen er ved at få en afslutning.
Manhunt 2 Udkommer i en modificeret M-rated udgave i slutningen af October til Wii, og PS2.
Så er det bare spørgsmålet hvad de måtte ændrer for at få den rating, men det vil vi nok aldrig få opklaret. Oh well jeg tror det bliver underholdende nok aligevel.
Er bare træt af al det her censur.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu er det jeg skal sælge min Wii, så nu sidder jeg og finder alle relevante papirer frem dertil. Men så slog det mig. Jeg mener kun at jeg har fakturaen fra købet. Den er købt over nettet. Fungerer fakturaen så som garantibevis?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Da jeg købte min Wii i Eb games i sin tid, så får jeg altid at vide at jeg skal gemme kviteringen fordi den fungere som garanti bevis, Jeg har aldrig fået en deciderede seddel der siger garanti bevis, ved nogle af mine konsol køb, så jeg er ret overbevist om at det er den som fungere som garantibeviset.
Now leave me alone, Im playing Katamari demo 8-)
hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#221 elwood 17 år siden
Damm det ser godt ud, jeg er dog stadig lidt skuffet over eksplosionerne, de virker I don't know all the same.
Men det er så også det eneste jeg umiddelbart bemærkede for satan det bliver godt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#222 elwood 17 år siden
Halo 3 Kinda Map Editor
Lyder ikke dårligt.
#223 elwood 17 år siden
Manhunt 2 Udkommer i en modificeret M-rated udgave i slutningen af October til Wii, og PS2.
Så er det bare spørgsmålet hvad de måtte ændrer for at få den rating, men det vil vi nok aldrig få opklaret. Oh well jeg tror det bliver underholdende nok aligevel.
Er bare træt af al det her censur.
#224 elwood 17 år siden
#225 DarkLight 17 år siden
#226 Bony 17 år siden
#227 elwood 17 år siden
#228 Bony 17 år siden
#229 elwood 17 år siden
Now leave me alone, Im playing Katamari demo 8-)
hehe.
#230 Bony 17 år siden
Tak. Så kan jeg endelig få salgsannoncen lagt på nettet. :)