Jeg skulle også mene at en faktura skulle være mere end nok, da den jo fungerer som bevis på at du har købt den. Det er meget længe siden jeg har fået garantibevis på noget som helst elektronik.
Der er sikkert mange af os der glæder os til MGS 4 til PS3, jeg gør i hvertfald, og jeg fandt lige et lille klip, med Stemmen aka. David Hayter, som jeg lige vile dele med jer.
[url=
Ahh MGS mmm
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg håber for jer PS3-ejere, at I også får BioShock. Fra gamerankings.com:
"On 8/21 the Xbox 360 received a new game from 2K Games titled BioShock. Since then 36 sites and magazines have reviewed it including Official Xbox Magazine UK, Eurogamer, Game Informer and 1UP. Together their reviews have resulted in an average ratio of 96.1%. That ratio has resulted in this title becoming the 4th best game of all time and the 1st best game on the Xbox 360."
Postdamen dukkede lige op med det (sammen med en ekslusiv BioShock-faceplate), så jeg håber jeg får tid til at prøve det en af de nærmeste dage, og se om det lever op til anmeldelserne.
#231 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg skulle også mene at en faktura skulle være mere end nok, da den jo fungerer som bevis på at du har købt den. Det er meget længe siden jeg har fået garantibevis på noget som helst elektronik.
#232 Bony 17 år siden
Jeg har bare ikke rigtigt købt noget "stort" elektronik over nettet før i tiden, så var lidt i tvivl.
#233 elwood 17 år siden
[url=
Ahh MGS mmm
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#234 DarkLight 17 år siden
Killzone 2: GC Developer Commentary Part I - II
Little Big Planet Boxing match
#235 elwood 17 år siden
1
2
3
#236 elwood 17 år siden
Uanset om det får bad reviews eller ej, så er det da det jeg vil kalde et ok tilbud.
Lair
#237 DarkLight 17 år siden
#238 DarkLight 17 år siden
Well, jeg har prøvet at forudbestille. Nu må vi se...
#239 DarkLight 17 år siden
#240 myggen 17 år siden
"On 8/21 the Xbox 360 received a new game from 2K Games titled BioShock. Since then 36 sites and magazines have reviewed it including Official Xbox Magazine UK, Eurogamer, Game Informer and 1UP. Together their reviews have resulted in an average ratio of 96.1%. That ratio has resulted in this title becoming the 4th best game of all time and the 1st best game on the Xbox 360."
Postdamen dukkede lige op med det (sammen med en ekslusiv BioShock-faceplate), så jeg håber jeg får tid til at prøve det en af de nærmeste dage, og se om det lever op til anmeldelserne.