Nu ved jeg godt, at man ikke kan klandre fortiden for ikke at vide bedre, men der er altså også ualmindeligt meget smukt hår i den udsendelse ! Helt komplet med Melchior-bølger og det hele ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
"Han fortalte mig. Jeg spurgte ham, hvordan han bar sig ad med at komme.. og så var det han sagde, at det var en turbinedrevet. Den første UFO, var en turbinedrevet. Og det luret' jeg lidt over..." :-D
Hold da op, det er god humor det der! :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#36 Uh, det åbner jo op for nogle spændende tolkninger af hvad hans andet projekt kunne være.
#37 Stakkels kvindemenneske... jeg fik helt ondt af hende, da hun til sidst fortalte om sin indlæggelse, og hvordan de på sygehuset ikke ville forstå hun ikke var tosset. Virkeligheden er bare for meget nogen gange...
#31 Bony 14 år siden
#32 Bony 14 år siden
Del. 3 er lækker på de gode konspirationsteorier. Louis (?) Armstrong på månen sammen med et skelet. Det kører bare! :-D
#33 HonoDelLoce 14 år siden
#34 McPeter 14 år siden
Er altid helt smadret af grin når jeg hører det klip... "og så gik klappen ne'..." - ja det tror jeg på. :-D
#35 Muldgraver 14 år siden
#36 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 Bony 14 år siden
Hold da op, det er god humor det der! :-D
#38 Muldgraver 14 år siden
Uh, det åbner jo op for nogle spændende tolkninger af hvad hans andet projekt kunne være.
Stakkels kvindemenneske... jeg fik helt ondt af hende, da hun til sidst fortalte om sin indlæggelse, og hvordan de på sygehuset ikke ville forstå hun ikke var tosset. Virkeligheden er bare for meget nogen gange...
#39 elwood 14 år siden
Something with the Probe I guess.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 Muldgraver 14 år siden
Ak, her burde jeg nok kunne levere en indforstået smiley, men som sagt, ak.
Kom dog også til at tænke på at han måske endelig er ved at være fremme: