Ved nogen her hvordan man kontakter play.com via e-mail? Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde en adresse nogen steder på deres side. Det er sgu da en lorteservice.
Skrev så til [email protected], men får bare en automatisk besked tilbage om at jeg skal læse deres Helpdesk.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hvis det er en ordre du skal henvende dig om, så skal du logge ind med din konto, finde ordren og tryk "View details", der får du nogle muligheder, hvis du enten ikke har modtaget den eller vil returnere den.
Men hvis man nu bare vil skrive til dem? Sagen er den, at de har faktureret mig 16 pund for den nye Harry Potter bog, selvom de nu sælger den til 10. Jeg bestilte den godt nok før de lavede tilbuddet, men synes at det er en ret ringe tak for at bestille tidligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Du får ingenting ud af at skrive til dem. Har forsøgt flere gange uden held. Du skulle havde annuleret din ordre og bestilt på ny. At sende den retur er bøvlet, og du modtager vist kun max. £ 2 retur for dine fragtomk.
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#1 gi-jones 18 år siden
Skrev så til [email protected], men får bare en automatisk besked tilbage om at jeg skal læse deres Helpdesk.
#2 filmz-Kadann 18 år siden
#3 gi-jones 18 år siden
Sagen er den, at de har faktureret mig 16 pund for den nye Harry Potter bog, selvom de nu sælger den til 10. Jeg bestilte den godt nok før de lavede tilbuddet, men synes at det er en ret ringe tak for at bestille tidligt.
#4 filmz-Michael Ipsen 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
#6 filmz-Kadann 18 år siden
Tja, jeg kender ingen mailadresse til dem, da jeg aldrig har haft behov for at kontakte dem. :)
#7 filmz-Jessmoeller 18 år siden
Du skulle havde annuleret din ordre og bestilt på ny.
At sende den retur er bøvlet, og du modtager vist kun max. £ 2 retur for dine fragtomk.
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#8 gi-jones 18 år siden
#9 Bony 18 år siden
#10 gi-jones 18 år siden