Gravatar

#1 jensolsen 13 år siden

jeg er ikke nogen konspirations teoretiker med staniolhat haha, men video'en her er tankevækkende:

[url=
Gravatar

#2 Bruce 13 år siden

#1 Jeg skulle blot lige se titlen, så havde jeg ikke brug for mere end at tjekke hans navn:

Icke was a well-known BBC television sports presenter and spokesman for the Green Party, when in 1990 he had an encounter with a psychic who told him he was a healer placed on Earth for a purpose. In April 1991 he said on the BBC's Terry Wogan show that he was a son of the godhead—though he said later he had been misinterpreted—and predicted that the world would soon be devastated by tidal waves and earthquakes. He said the show changed his life, turning him from a respected household name into someone who was laughed at whenever he appeared in public

Well, no fucking wonder.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#3 jensolsen 13 år siden

haha ja for 20 år siden kunne hans publikum fylde en telefonboks.

I dag holder han en 7 timers lang præsentation for fyldte sale og stående ovationer.
Gravatar

#4 Thomsen 13 år siden

David Icke... er det ikke ham, der tror, at verden styres af øglemennesker, og at den engelske dronning og George Bush Jr. er blandt dem?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#5 Djarnis 13 år siden

#4 Det er netop ham.
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#6 Bruce 13 år siden

Også kendt som David Ekke Ekke Ekke Ekke Ptangya Ziiinnggggggg Ni!
Gravatar

#7 PredatorX 13 år siden

Hahaha pænt skørt menneske. Han må have det ganske sjovt :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 jensolsen 13 år siden

i har ret, du står op om morgenen, du går på arbejde, du kommer hjem, ser lidt fjernsyn og går i seng... næste dag..du vågner, står op om morgenen, du går på arbejde... dette er hvad livet går ud på..

prøv at tage et skridt tilbage og se på det udefra, måden vi har struktureret vores verden er jo himmelråbende

men folk fortsætter med at leve i deres egen lille box

manden er ligeglad med om folk tror på den information han præsenterer. 'Make of it what you will' som han siger.

det er meget normalt at folk siger at de kan følge ham 80%, men de sidste 20% (når han taler om den matrix vi lever i og hvad dertil følger) bliver de lige nødt til at parkere.

en gang troede alle at jorden var flad og man latterliggjorde alle der sagde at jorden var rund.

i dag mener vi at livet handler om du står op om morgenen, du går på arbejde, du kommer hjem, ser lidt fjernsyn og går i seng...
Gravatar

#9 Thomsen 13 år siden

Åh, undskyld, jeg troede, at jeg var på filmz.dk, men jeg kan se, at jeg ved en fejltagelse er hoppet ind på Nationen...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 Bruce 13 år siden

jensolsen (8) skrev:
i dag mener vi at livet handler om du står op om morgenen, du går på arbejde, du kommer hjem, ser lidt fjernsyn og går i seng...

Bortset fra, at samfundet kræver, at børn skal uddannes, så er der faktisk frihed til at vælge de fleste steder, hvorledes man gerne vil indrette sit voksenliv, deriblandt, hvad man gerne vil beskæftige sig med, om man vil se TV, om man vil i seng 22.30 eller kl. 02.30 etc. Hvis man er utilfreds med ovenstående, så kan man sammensætte sit eget skema. Det eneste vi er fanger af, er vores egne forventninger om og til verdens indretning og ikke mindst til, hvad andre mennesker måtte synes om os.

Masser af mennesker lever liv udenfor "normalen", men ofte er det egen tilbageholdenhed og livsstruktur, som afholder folk fra at bryde hermed. Og så kan man ikke blot sige "det er samfundets skyld". Det er faktisk ens eget personlige ansvar. Man har ret til, ingen pligt!

Men nu er vi jo en art, som yngler som dræbersnegle og det ville nok ikke være helt let, hvis 6.7 mia. mennesker hver især ville leve på deres egen måde, uden at koordinere bare en smule med omverdenens mekanik.

Skriv ny kommentar: