Ok, det vil jeg da prøve når jeg kommer hjem. Er det kompatibelt med windows. Jeg mener: Kan jeg lave noget hjemme, og så sende det til arbejdet, der kan se det? (Som en word-fil)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dunno, har aldrig arbejdet med Power Point eller noget der ligner. :) Men det tekstbehandlingsprogram der følger med i pakken kan gemme dokumenterne som Word-dokumenter, så det er ikke umuligt at præsentationer også kan gemmes i det format som Power Point normalt bruger.
#6 jeg kan da lige hurtigt lave en, og sende til dig.. Sidder ikke selv i windows, så har svært ved at prøve det :) men jeg kunne dog gemme i powerpoint format.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#1 filmz-Scarface 19 år siden
Derfor skal jeg bruge et program til at konvertere filen. Har brugt 15 dages Total Video Converter så...
Ellers hvis der var en der ville gøre det for mig? :)
#2 gi-jones 19 år siden
#3 filmz-harald123 19 år siden
#4 davenport 19 år siden
#5 filmz-Kadann 19 år siden
Der følger et lignende program med til Open Office: http://da.openoffice.org/
#6 davenport 19 år siden
Er det kompatibelt med windows. Jeg mener:
Kan jeg lave noget hjemme, og så sende det til arbejdet, der kan se det? (Som en word-fil)
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Dunno, har aldrig arbejdet med Power Point eller noget der ligner. :) Men det tekstbehandlingsprogram der følger med i pakken kan gemme dokumenterne som Word-dokumenter, så det er ikke umuligt at præsentationer også kan gemmes i det format som Power Point normalt bruger.
#8 filmz-herskegut 19 år siden
jeg kan da lige hurtigt lave en, og sende til dig..
Sidder ikke selv i windows, så har svært ved at prøve det :) men jeg kunne dog gemme i powerpoint format.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#9 davenport 19 år siden
#10 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.