Gravatar

#1 elwood 18 år siden

Den gamle Tråd

Jeg fik lige en lyst til at sparke den her hyggelige tråd igang igen, selv om jeg nok på forhånd kan gætte hvem besøger den 8-)

En af mine ynglingscener fra film har altid været Regnvejrs Scenen i Singin in the Rain med Gene Kelly.

Jeg har fundet det her "remake" af scenen med kustskøjteløberen Kurt Browning, Scenen sku tages i små bider af gangen da regnen Smeltede isen hele tiden. [url= in the Rain - On Ice[/url]

Og så fandt jeg en rigtig Keeper, Gene Kelly Besøger The Muppets Show, og de vil gerne ha ham til at synge en bestemt sang hehe, og hvilken afslutning, synes det er meget vemodigt at se.

[url= Kelly hos The Muppets[/url]

Ahh tror jeg vil glemme alt det her Ungdomshus og demostrationer i weekenden, og slappe af med en God Musical eller to, og bare svæve ind i Musicalens fantastiske verden 8-)

Har også en del Musicals bokse jeg skal ha købt, kommer jeg i tanker om, hmm det min Fødselsdag om måneds tid ca. så måske en lille gave fra mig selv af hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

I'll be here :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-Bruce 18 år siden

[url= to Fred Astaire[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 elwood 18 år siden

#3 Det satme også stort, at se de to sammen på lærredet.

I dance

Oh at home for the folk's and picnic's

You're not Rita Hayworth, btw har du fået set Cover Girl, er det en man bør bestille, kan huske vi snakkede om den sidste år lidt.

Welcome back to the Tread bruce hehe.
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

På vej ned for at handle, men jeg fandt lige det her klip med Olivia Newton- John og Gene Kelly

[url= sødt[/url]

Btw dance moves'ne til sidst er det ikke fra Anchors Aweigh, den, hvor han danser med Jerry.

Gravatar

#6 elwood 17 år siden

Jeg forsøger lige at holde liv i min lille tråd.

Ikke så meget dans, men hvis det her ikke er stil!

så ved jeg satme ikke hvad det er, for satan et talent.

[url= Marx[/url]

Skriv ny kommentar: