Gravatar

#31 filmz-Bruce 18 år siden

#30 Sikkert :) Det bliver de dog ikke dårligere af ;)

Iøvrigt er On The Town endnu en musical, som trænger til en kærlig hånd på DVD. Ligeså god som American in Paris.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 elwood 18 år siden

#31 New york, New york, igen en af de sange man bare kender.

hehe ja hvis ikke det lykkes mig at gå falit med film noir, så kan musicals gøre det hehe, glad for jeg bor alene, ellers ved jeg lige hva min far ville sige (siger han i øvrigt også når han er på besøg"

"Skal du ikke har pakket nogle af de film ned, de fylder jo i lejligheden"

nu er han min far så han er tilgivet men andre folk der siger dette, de skal planken ud!

Btw så lige singin in the rain igår igen, efter al vores snak, stadig lige så god, som første gang jeg så, dr2 burde snart ha en "de gamle musicals" tema-aften
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 filmz-Bruce 18 år siden

#32 Tema UGE :D Din far burde være stolt ;)

Og mht. fallit, så har jeg en lumsk følelse af, at tolden har fanget nogle af mine pakker igen fra DVDPacfic :(
Gravatar

#34 elwood 18 år siden

#33 hehe ja hvis nu bare Morten korch boksen faldt i pris, så kunne han få den i gave når han enjgang får en dvd afspiller, det skal nok bløde ham op.

nåja Tema UGE, jeg må ha skrevet forkert.
Gravatar

#35 DarkLight 18 år siden

Tom Cruise, is that you? Is this me?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#36 elwood 18 år siden

#35 er vi så meget på sidespor nu ? hehe

eller var det ikke en hentydning til Tom cruise tråden.

anyway back on track, de selskaber skal bare få fingren ud og få restaureret de musicals, vi forlanger, simplere kan det ikke siges.

Gene Kelly signatur collection we wantss it.

Gravatar

#37 Benway 18 år siden

Ja, det er en lidt lukket diskussion og jeg har desværre ikke meget at tilføje. :)

Roger Ebert (som forhåbentlig snart er 100% igen) blev spurgt i et Oprah show om hvilke dvder ens filmsamling som minimum burde indeholde. Hans svar var "Casablanca", "Raging Bull" og "Singin' in the Rain".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#38 DarkLight 18 år siden

#36,
ja det var. Jeg fornemmede en samtale tråd på vej :)

#37,
1 ud af 3. Not bad :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#39 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg vil så forsvare tråden med, at den er filmrelateret indenfor musical genren og at den, det minimale antal aktive filmz brugere til trods, ikke er mindre relevant end andre filmz tråde :)

At den fremstår samtale agtigt, skyldes jo blot der er færre interesserede til at diskutere :)
Gravatar

#40 Benway 18 år siden

Nej, jeg synes det er alle tiders. Hvor mange andre steder har man chancen for at diskutere sin forkærlighed for musicals, noirs osv...? :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: