[url= Astaire medley fra an evening with Fred Astaire[/url]
Han er nu satme også en dygtig sanger, selv om det altid er hans Dans der står stærkest, hvis jeg bliver spurgt, og der er skam Dans med her også, synes bare lige vi sku nyde hans andrer talenter også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 Mange fede links! Læg mærke til Gene i den med avisen på gulvet. Skal det laves i dag, koster den scene $20 mio i CGI. Det er jo superbt! Ham Clem var talentfuld, men uanset hvor fejlfri han er, så er det bare tydeligt, at Astaire og Kelly er i en anden galakse bevægelsesmæssigt.
De har ... DET!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#35 Damm det er nok det jeg kalder for verdens længste afledningsmanøvre!
Hvis nogen sku være i tvivl om Fred Astaire's Eminente Talent og timing er det her da en perfekt Demo, han han håndtere jo den stok som om det var en levene del af ham selv, og hele tromme sekvensen OMG!, hmm var sikkert den her film han referede lidt til under hans Prop dance (se tidligere indlæg)
Nu her i det nye år, så skal jegt vidst ha mig en ny hylde, og så skal jeg gøre mig fattig i Musicals!
JEG takker for linket.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 elwood 17 år siden
[url= Astaire medley fra an evening with Fred Astaire[/url]
Han er nu satme også en dygtig sanger, selv om det altid er hans Dans der står stærkest, hvis jeg bliver spurgt, og der er skam Dans med her også, synes bare lige vi sku nyde hans andrer talenter også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 filmz-Bruce 17 år siden
De har ... DET!
#33 filmz-Bruce 17 år siden
Prøv og hør her, George Gershwin, som selv spiller Rhapsody in Blue, som [url= Gershwin kan[/url].
#34 elwood 17 år siden
Der vil aldrig være nogen som kan overgå de to herre, er det ikke noget med at Gene Kelly er forholdvis selvlært ?
Må indrømme jeg ikke kender så meget til deres personlige liv.
Ja for satan især da han spinner rundt på avisen, jeg tror jeg ville vælte og slå mig hårdt hvis jeg forsøgte det.
#33 Det lyder satme ikke dårligt.
#35 filmz-Bruce 17 år siden
#36 elwood 17 år siden
Hvis nogen sku være i tvivl om Fred Astaire's Eminente Talent og timing er det her da en perfekt Demo, han han håndtere jo den stok som om det var en levene del af ham selv, og hele tromme sekvensen OMG!, hmm var sikkert den her film han referede lidt til under hans Prop dance (se tidligere indlæg)
Nu her i det nye år, så skal jegt vidst ha mig en ny hylde, og så skal jeg gøre mig fattig i Musicals!
JEG takker for linket.
#37 filmz-Bruce 17 år siden
#38 elwood 17 år siden
#39 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 elwood 17 år siden