Gravatar

#41 filmz-Bruce 17 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#42 elwood 17 år siden

#41 oh nice, hmm man skal bare lige passe på, en del af filmene er jo også i de der boxsæt, men det er da et godt supplement, med en side der deciderede handler med tingene.

Er forresten og pt. på jagt efter en Plakat med Gene Kelly fra Singin In The Rain, synes bare ikke rigtig jeg kan finde den i stor størrelse desværre, har indtil videre fundet den Her

Men det kan godt være jeg måske bare ender med at anskaffe den klassiske Plakat fra filmen istedet, synes bare jeg næsten bør ha noget op og hænge, da jeg jo har The Blues Brothers Allerede.

Så hvis nogen sku falde over nogen gode plakater må i da gerne lige sige til 8-)

Takker for linket bruce.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 filmz-Bruce 17 år siden

Bedste sted jeg kender er Moviemarket.

Hvad med denne?

Eller disse?
Gravatar

#44 elwood 17 år siden

#43 takker jeg vil da lige tjekke de links ud.

Canvas Print det er stof tryk er det ikke ?

Hmm ku godt tænke mig noget stort, eller forholdsvis stor, men jeg må bare lige holde øje, tak for links'ne hvertfald, ser ud til den der movie market har mange intressante ting.

hehe Klassisk Scene med politimanden, den får mig altid til at grine
Gravatar

#45 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Nice links guys ;) ... Faar rigtig lyst til at shoppe nu :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#46 filmz-Bruce 17 år siden

[url= Astaire - #5 AFI Greatest Screen Legends[/url]

[url= Kelly - #18 AFI Greatest Screen Legends[/url]

Edward Norton, Morgan Freeman med flere kommenterer.

[url= AFI top 5[/url]

1. Humphrey Bogart
2. Cary Grant
3. James Stewart
4. Marlon Brando
5. Fred Astaire

Not bad at all!!!
Gravatar

#47 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Hmmm med alle disse klip faar man lyst til at slutte PC'en til en fladskaerm eller projektor.

Er faldet over en masse gode bokse herover, godt nok kun paa dvd, men priserne frister til storindkoeb :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#48 filmz-Bruce 17 år siden

VÅGN OP ELWOOD!

Holy fucking shit, nogle produktionsrammer!!! Når man ikke tror man kan finde flere Astaire klip, så bliver man lige blæst væk .... igen! Eleanor Powell giver Ginger Rogers kam til sit hår.

[url= Powell & Fred Astaire - Begin the Beguine[/url]

[url= mere[/url]
Gravatar

#49 elwood 17 år siden

Hva hva !? jeg er vågen!

hehe, jeg skal nok lige kaste mig over dem bagefter, men jeg er lige ved at se Dødens karteller, jeg ved godt det ikke kan stå distancen mod Musicals'ne, men det lang tid siden jeg har set den, så den skal jeg lige se færdig, så skal jeg nok se på klippe'ne 8-)

I promise, please don't feed me to Mr. Wu's pigs, pretty please...

Gravatar

#50 elwood 17 år siden

Så jeg tilbage efter Jack Ryan fik ordnet de onde narkobaroner 8-)

Huhej første Clip, jeg kan se sidst del af det er klippet som også er i That's Entertainment klippet et par indlæg tilbage, og damm det ser jo stadig lige så godt ud 40'th gang man ser det 8-)

Der er fart over feltet og så den meget vigtige ting, som Jimmy Durante også sagde Frank Sinatra sku huske når han sang (nemlig de smiler hele tiden) det er virkelig noget der er med til at gøre oplevelsen så meget mere underholdende.

Starten af klippet var så den del jeg ikke havde set, og selv om det var et hel andet tempo, jamen for dælen det var jo lige så elegant.

Andet clip OMG Wonderfull! Super, supercalifragilistic hehe hva dælen skal jeg sige, som ikke er sagt før.

Det var jo fantastisk, jeg må ærlig talt indrømme det kribler i mine fødder for at tap dance lidt nu hehe. (btw en lille afstikker, jeg så lige en snip af dr's juleshow, og deri vidste Gordon Kennedy at han faktisk ku steppe, det var ikke noget sindsygt, men aligevel blev lidt forbavset over det hehe)

Damm hende Elanor Powell er Køn, fantastisk og andre tillægsord that can make a Girl blush. Hun ser jo bedårene ud når hun danser.

Lige en ting hertil sidst er det på grund af Youtube videoerne eller...

Synes bare at når jeg f.eks. den sidste video så kan jeg ikke få lyd'en til at passe med step'ne, nu ved jeg ikke så meget om Tapdance, men så vidt jeg ved er det sko med metal såle/hæle og lyden kommer når metallet berøre gulvet, synes bare ikke altid jeg kan få lyden til at passe med alle steps'ne, ikke en kritik ting bare en lile observering, eller også er det bare mig der ikke ved nok om Tap Dance.

Jeg takker for klippene, btw hvis ikke du laver en recorder.dk anmeldelse af That's entertainment, så giv lige et par ord om den herinde (mest indholdsmæssigt) med hensyn til teknisk, er jeg mest spændt på hvor "hæsligt" de hel gamle klip vil tage sig ud.

Slutter lige af med et næsten fuldstændigt out of context qoute fra Clear and Present Danger, synes bare det lyder så fedt, selv om jeg ikke bryder mig om de eksakte ord Jack Ryan siger hehe.

The President: But it won't go any further than that. It's the ol' Political two-step, Jack.

Jack Ryan: I'm sorry, Mr. President, I don't dance.

Skriv ny kommentar: