Gravatar

#1 Kruse 10 år siden

Hej, mine kære medfilmz'ere!

Jeg har netop lagt et nyt indlæg op på min blog, der hedder Tre essentielle juleklassikere. Jeg håber at i vil læse det, og eventuelt skrive en kommentar om, hvilke julefilm i elsker at se i juletiden.

Jeg håber også at i overlever, at jeg i løbet af de kommende dage, gentagne gange vil reklamere for min blog, som jeg har skrevet som et led i en eksamensopgave, og som jeg godt kunne bruge lidt aktivitet på. Det ville derfor glæde mig meget, hvis nogle af jer gad at læse min blog, og skrive en kommentar til et af indlæggende.

Sakset fra "Hvad laver du nu"-tråden:
http://filmz.dk/forum/tagwall/hvad-laver-du-nu-66-33243/page911#45543 skrev:
Kære Filmz'ere!

Det er blevet tid for mig at afsløre det blog-projekt jeg refererede til i går aftes. Jeg har et fag på universitetet som hedder "Nye medier i formidling", og i den forbindelse er jeg igang med en eksamensopgave, som skal afleveres d. 19. december. Den eksamensopgave går blandt andet ud på at lave et formidlingsprodukt(her har jeg valgt blog), og så skrive en forholdsvis kort refleksions mit produkt og processen.

Til det har jeg som sagt lavet en blog. Og ikke bare en blog om hvad som helst, men selvfølgelig om film! Den har det kreative navn Kruses Filmblog, og består indtil videre af et par anmeldelser(en ældre anmeldelse jeg tidligere har lagt op på Filmz, og en ny anmeldelse), en afstemning, og et par nyheder. Mere vil komme på i løbet af de næste par dage. Ved nyheder har jeg valgt at gøre det mere bundet op på min personlige holdning, som er en del af det jeg formidler, og så lægger jeg også op til diskussion af disse emner.

Det er der i kommer ind i billedet! Det er nemmere for mig i refleksionsopgaven at beskrive samspillet mellem mig og andre brugere, og diskussioner brugere i mellem, hvis der rent faktisk var en smule aktivitet. Derfor håber jeg at i har lyst til hjælpe mig, og skrive kommentarer til mine anmeldelser, nyheder, afstemning osv. inde på bloggen, og bidrage til en mulig diskussion.

Jeg vil også med glæde høre jeres øvrige kommentarer til bloggens design(som ikke er færdigt endnu) eller andet ris og ros.

http://krusesfilmblog.wordpress.com/..

På forhånd tak :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: