#19 Men det har da lige så meget noget at gøre med at man kunne formidle de penge man smider efter tossen, MEGET bedre. Man kunne lave bedre film eller man kunne formodentlig forsyne en fattig lille afrikaner by med rent vand resten af deres liv.
#25 Uwe har jo ret. Han er nærmest et geni. Man skal bare huske på grænsen mellem rygende gal og geni er hårfin. Han står på den uheldige side.
Og han siger han har lavet noget ingen anden har kunne lave de sidste 10 år. Det er helt rigtigt. Ingen...og jeg mener ABSOLUT ingen...filmskaber - selv retardere Karl-Johan på 9 år fra Vestre Omme, med hans mobiltelefon med indbygget filmkamera - kan lave noget så afsindigt dårligt makværk, som Uwe kan præstere.
#21 Wrangque 17 år siden
#19 Men det har da lige så meget noget at gøre med at man kunne formidle de penge man smider efter tossen, MEGET bedre. Man kunne lave bedre film eller man kunne formodentlig forsyne en fattig lille afrikaner by med rent vand resten af deres liv.
#22 Bobby Singer 17 år siden
#23 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#24 Bohemian 17 år siden
Velformuleret. præcis sådan mig og mine venner har det.
#25 elwood 17 år siden
Også kendt som lala bla, bla.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#26 filmz-Kadann 17 år siden
Sure thing, buddy!
#27 The Insider 17 år siden
#28 Michael Andersen 17 år siden
#29 Wrangque 17 år siden
Laughable.
#30 Confused101 17 år siden
Og han siger han har lavet noget ingen anden har kunne lave de sidste 10 år. Det er helt rigtigt. Ingen...og jeg mener ABSOLUT ingen...filmskaber - selv retardere Karl-Johan på 9 år fra Vestre Omme, med hans mobiltelefon med indbygget filmkamera - kan lave noget så afsindigt dårligt makværk, som Uwe kan præstere.