Den rammer aldrig en million underskrifter - ikke med det tempo, hypen er ebbet ud længe før. Derudover "risikerer" man jo nu, at den har den omvendte effekt, jeg har læst om poll'en, Uwe og filmene på næsten alle nyhedsside, gaming og filmsider det sidste stykke tid, og mon ikke et par stykker falder i, og rent faktisk ser en af de film. Uwe vs general public/movie critics: 2-0
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Problemet er jo, at der findes mange flere "tosser" der kan se noget godt i hans film end der findes folk, der faktisk går op i, om der bliver lavet for mange lorte-film..
Lige nøjagtig Uwe Boll har selvfølgelig fået dobbelt op på bad talk, især på internettet, da han både rammer film- og spil-freaks.. Men det ændrer ikke på, at der stadig findes flere 13årige, action-liderlige teenage-fyre og andet godtfolk med samme filmsmag.. Jeg tror faktisk aldrig Uwe Boll har været i tvivl om, at han ikke er vellidt i alle kredse - men jeg tror heller aldrig det har gået ham på.. Han hiver højst sandsynligt en fed hyre hjem hver gang han får lov til at gøre det, han gerne selv vil - at lave film.. Og så længe han får sin hyre bliver han nok ved..
Det er jo desværre nok Boll der kommer til at le til sidst - endnu engang.. Han er måske ekstremt ringe til at lave film - men han er ekstremt god til at skabe PR - ud fra devisen, at alt pr er godt pr..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg ser det bestemt ikke som et problem at han laver film. Det er jo ikke fordi, at han lægger beslag på first class actors, eller andre fede filmmagere med sine projektor. Finanseringen kommer også fra de mest mystiske sider - så det ville måske også have tvivlsomt at de havde været brugt andetsteds - og man kan jo altid bare lade vær med at se dem.
Der er jo sikkert flere på verdensplan der ender med at se f.eks "Postal", end film som "Juno", "Michael Clayton" og lign. Det ville da være ærgerligt hvis der ikke skulle være plads til lidt variation i film - der er jo nogen derude der ikke synes at "Darjeeling Limited" er en superfilm, men en mega-stener film, hvor der ikke sker en skid.
Han er blevet lidt en prügelknab, en man bare basher fordi det er nemt, og det er da også sjovt til tider, men det er sgu lidt svært at argumentere for, at han ikke skal have lov til at lave film, når han sælger mere, eller er mere populær end f.eks Wes Anderson :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 filmz-vassago 17 år siden
#32 Wrangque 17 år siden
#33 gi-jones 17 år siden
#34 filmz-Kragmose 17 år siden
#35 HonoDelLoce 17 år siden
Lige nøjagtig Uwe Boll har selvfølgelig fået dobbelt op på bad talk, især på internettet, da han både rammer film- og spil-freaks.. Men det ændrer ikke på, at der stadig findes flere 13årige, action-liderlige teenage-fyre og andet godtfolk med samme filmsmag.. Jeg tror faktisk aldrig Uwe Boll har været i tvivl om, at han ikke er vellidt i alle kredse - men jeg tror heller aldrig det har gået ham på.. Han hiver højst sandsynligt en fed hyre hjem hver gang han får lov til at gøre det, han gerne selv vil - at lave film.. Og så længe han får sin hyre bliver han nok ved..
Det er jo desværre nok Boll der kommer til at le til sidst - endnu engang.. Han er måske ekstremt ringe til at lave film - men han er ekstremt god til at skabe PR - ud fra devisen, at alt pr er godt pr..
#36 filmz-vassago 17 år siden
Der er jo sikkert flere på verdensplan der ender med at se f.eks "Postal", end film som "Juno", "Michael Clayton" og lign. Det ville da være ærgerligt hvis der ikke skulle være plads til lidt variation i film - der er jo nogen derude der ikke synes at "Darjeeling Limited" er en superfilm, men en mega-stener film, hvor der ikke sker en skid.
Han er blevet lidt en prügelknab, en man bare basher fordi det er nemt, og det er da også sjovt til tider, men det er sgu lidt svært at argumentere for, at han ikke skal have lov til at lave film, når han sælger mere, eller er mere populær end f.eks Wes Anderson :)
#37 tiany 17 år siden
Tyggegummi firma vil stoppe Uwe
#38 Wrangque 17 år siden