Gravatar

#1 davenport 18 år siden

Jeg havde en god oplevelse med en kundeservice igår, som jeg lige vil dele med jer.
Af en eller anden grund var min betaling til Viasat ikke gået igennem, og jeg sad og så at kanalerne langsomt men sikkert forsvandt.
Så ringede jeg ind, og de sagde at de ikke havde modtaget pengene, men hende jeg snakkede med sagde: "Har du din modtager på TV3 lige nu?" Det havde jeg ikke, hvorefter hun bad mig slå om.
Som sagt så gjort, og alle kanaler var tilbage på under 4 sekunder.
Der var intet at rafle om, og de spurgte ikke mere til den regning.
Det er klart den bedste kundeservice jeg har oplevet.

Hvad er din bedste/ værste oplevelse i samme regi?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-vassago 18 år siden

Jeg har haft en oplevelse som startede ud dårligt - men som heldigvis endte godt.

Jeg var på arbejde i Qatar en måneds tid sidste år, og i den forbindelse havde jeg min private laptop med derned for at kunne arbejde med nogle projekter. Den gik så desværre i stykker - crashede konstant - og ville til sidste slet ikke starte.

Da jeg kom hjem kontaktede jeg firmaets forsikringsselskab, da jeg var forsikret af dem på turen, de bad mig sende maskinen til et service tjek hos forhandleren (ComputerCity) for at få skaden vurderet og reparationsprisen oplyst. De spurgte mig om hvad der var galt med den, hvilket jeg overhovedet ikke kunne svare på - jeg nævnte dog at den måske kunne være noget fejlstrøm, jeg havde jo haft den med til et andet land.

De kiggede på maskinen, og fastslog at det var fejlstrøm der havde ødelagt maskinen, strømforsyningen, batteriet osv - og at det ville koste mindst 10.000kr at udbedre. Derefter henvendte jeg mig til forsikringsselskabet med fejlen, som de så ikke ville betale, da de ikke dækkede den slags skader - men iøvrigt undrede sig over det med fejlstrøm, da der er ens strøm i både DK og Qatar - samt at de fleste computere uden problemer ville kunne overleve et strømudsving.

Det fik mig så til at kigge på computeren igen, og jeg fandt så ud af strømforsyningen ikke var defekt - men strømtippen, samt at flere af tingene i computeren virkede fint i en anden laptop, og at det tydede mere på at det var laptoppen der havde en fejl ved motherboardet, således den ikke kunne komme af med varmen - en fejl der havde forårsaget flere problemer 2 år tidligere, men udbedret efter service.

Så jeg skrev et brev til ComputerCity, hvor jeg ønskede at lave en reklamation på computeren samt ønskede mine 700kr for servicetjekket tilbage - da den jo var totalt ubrugelig. De afslog begge dele, og sagde at min computer jo var over 3 år gammel og at man ikke bare kunne klage og forlange penge tibage.

Så skrev jeg igen og oplyste dem om at jeg jo ifølge loven havde fået forlænget min garanti ved at det havde skiftet en masse dele pga fejlen første gang, og at jeg vidste der var problemer med den laptop serie (Acer Ferrari 3000), og at jeg var ret sikker på at jeg kunne få medhold i den klagesag jeg ville føre imod dem...

Så gik der 4 dage, så ringede de og undskyldt en masse gange, og fortalte at jeg kunne hente en splinterny Ferrari 4000 hos dem :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: