De film, som jeg var mest glad for at have set på Natfilm er Palindromes, Legend Of The Evil Lake, Mysterious Skin og The Wayward Cloud. De kan klart anbefales!
Til gengæld kunne jeg så godt have levet et fyldestgørende liv, selvom jeg var gået glip af Innocence og Azumi...
Synes at Steamboy, Appleseed, One Missed Call, Kung Fu Hustle, Layer Cake og især Dandelion og Napoleon Dynamite var rigtig gode oplevelser på hver deres måde.
Jeg skrev Lagonis citat, og sidder og undrer mig over den svada. Det var sku da noget af det lammeste jeg har læst her. Jeg har heller ingen grund til at retaliere, for jeg har venner i Jylland, på Fyn og på Sjælland (Også på Frederiksberg, hvor min ven Betjenten bor)
Man kan ryste på hovedet og trække på skulderne.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 lagoni 20 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/12009/#12
Nu behøves han ikke undre sig mere :)
#12 Outbound Sith 20 år siden
Til gengæld kunne jeg så godt have levet et fyldestgørende liv, selvom jeg var gået glip af Innocence og Azumi...
Fox Mulder
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 filmz-Kiwwy 20 år siden
#15 filmz-Bluhm 20 år siden
Men Azumi og Evilenko suttede prut i helvede.
#16 b e c h 20 år siden
Udemærket returneret...
Synes jeg til trods for at du med dine spredhagel også lige fik dizzet mig... =)
#17 filmz-vassago 20 år siden
#18 davenport 20 år siden
Jeg har heller ingen grund til at retaliere, for jeg har venner i Jylland, på Fyn og på Sjælland (Også på Frederiksberg, hvor min ven Betjenten bor)
Man kan ryste på hovedet og trække på skulderne.