Jeg har ikke set nyheden herinde, eller andre steder på nettet; men i et eller andet uddeles-gratis-på-gymnasier blad, at de første 40 afsnit af LFLV skulle komme på 4-dvd-udgivelse 26/11-03! Er jeg den eneste der har set det? Har fundet dem på enkelte netbutikker (eks. www.proshop.dk ), men ingen steder med specs...! Nogen der ved noget om kommentarspor e.l.?
typisk at det eneste interessante der skal stå i de blade, kommer efter at man er gået ud..
men de er da helt klart must-have lige meget hvad der er på... casper og co. har jo været glade for kommentarspor, så mon ikke der kommer noget ekstra...
men 40 afsnit på 4 dvd'er = 10 afsnit per dvd... det kan blive trangt :/
Jeg skal prøve at finde det blad der (kan ikke kende forskel på om det er 'chili', 'tjeck' eller 'KU-det liberale ungdomsblad' :) snarest, og finde annoncen, for du har da ret i at det bliver lidt klemt med 10 afsnit på én dvd-skive!
Og tak - det er operation fridag for mit vedkommende ;-) (har ikke noget imod kvinder i cambodija, men kunne ikke finde et job der kunne give de nødvendige 250 kr. (en grænse jeg er utilfreds med!))
Bladet er gaffa, # november.. release 26. november, og hvis man køber boksen, står der at man får en bonus cd, som nok indeholder lidt ekstra lir, men det er vel bare det normale gejl.
Jeg tror der også kommer en tv-spot, de kunne finde på det :)
---------------------------------------- Hail to the King, baby! -Ash billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#1 berg 22 år siden
Jeg har ikke set nyheden herinde, eller andre steder på nettet; men i et eller andet uddeles-gratis-på-gymnasier blad, at de første 40 afsnit af LFLV skulle komme på 4-dvd-udgivelse 26/11-03! Er jeg den eneste der har set det? Har fundet dem på enkelte netbutikker (eks. www.proshop.dk ), men ingen steder med specs...!
Nogen der ved noget om kommentarspor e.l.?
#2 filmz-Fjolle 22 år siden
men de er da helt klart must-have lige meget hvad der er på...
casper og co. har jo været glade for kommentarspor, så mon ikke der kommer noget ekstra...
men 40 afsnit på 4 dvd'er = 10 afsnit per dvd... det kan blive trangt :/
ps. nyd din "fridag" i morgen ;)
#3 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#4 berg 22 år siden
Og tak - det er operation fridag for mit vedkommende ;-) (har ikke noget imod kvinder i cambodija, men kunne ikke finde et job der kunne give de nødvendige 250 kr. (en grænse jeg er utilfreds med!))
#5 filmz-Kaffekongen 22 år siden
release 26. november, og hvis man køber boksen, står der at man får en bonus cd, som nok indeholder lidt ekstra lir, men det er vel bare det normale gejl.
Jeg tror der også kommer en tv-spot, de kunne finde på det :)
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#6 MadMartigan 22 år siden
#7 filmz-Fjolle 22 år siden
#8 berg 22 år siden